Marketing strategiczny - strona 4

Wykład - Cykl życia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Ewa Joanna Kieżel
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 728

kosztów produkcji i marketing strategiczny jest ukierunkowany na penetrację i umocnienie...

Zarządzanie marketingowe - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Ewa Łuczak
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 504

i rynków); orientacja na klienta * marketing strategiczny - konieczność opracowywania długofalowych...

Definicja marketingu - opracowanie

  • Uniwersytet Szczeciński
  • dr Joanna Rogozińska-Mitrut
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 854

orientacje marketingu strategicznego. Natomiast w tych państwach gdzie nie istnieje zjawisko konkurencji...

Marketingowe myślenie o polityce

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr Wiktor Ciszek
  • Psychologia polityczna
Pobrań: 28
Wyświetleń: 854

i słabych stron, oraz silnych i słabych stron konkurencji. Etap 3. Marketing strategiczny Analiza elektoratu...

Wykład - geneza marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Michał Jaśniok
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 609

do jego potrzeb i aspiracji rozwojowych. MARKETING STRATEGICZNY Jest to faza orientacji przedsiębiorstw...

Wizerunek firmy

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 385
Wyświetleń: 5208

, Rzeszów 2007. Schmitt Bernd, Simonson Alex, Estetyka w marketingu: strategiczne zarządzanie markami...

SEGMENTACJA RYNKU I WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 742

. Segmentacja rynku, wybór rynku docelowego, odpowiednie upozycjonowanie oferty na rynku to elementy marketingu...