Marketing internetowy - strona 44

Modele promocyjne reklam

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Marketing ery cyfrowej
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1302

rozmaitych usług internetowych (stron internetowych, e-maili, czatów, forów dyskusyjnych, komunikatorów itd...

Etapy rozwoju marketingu- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 798

dystrybucyjne logistyka marketingowa Etapy rozwoju marketingu Aplikacja instrumentu marketingu przeszła...

Koncepcja marketingowa - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Nowak
  • Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
Pobrań: 56
Wyświetleń: 511

, dlaczego marketing jest tak ważny dla współczesnych organizacji Zrozumienie różnic pomiędzy odmiennymi podejściami...