Marka producenta - strona 2

Kryteria segmentacji konsumentów

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 861

Brak znajomości marki, znajomość marki, brak lojalności, lojalność wobec marki, (producenta, sprzedawcy) ...

Wykład - definicja marki, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 931

tzw. prywatna; mieszana, czyli marka składająca się z marki producenta i marki pośrednika, stosowana...

Struktura rynku - konkurencja

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Magdalena Redo
  • Ekonomia
Pobrań: 42
Wyświetleń: 630

go od produktów innych firm danego rynku(np. : lokalizacją, przywiązaniem klientów do marki), -producent...

Marketing mix - prezentacja

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1078

Europlant BV Nazwa skrócona: SC Johnson Logotyp: Marka producenta Preparat przeciw komarom i kleszczom Nazwa...

Wykład - marka, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 700

się utrwalić ze świadomości nabywców Według kryterium podmiotowego wyróżnia się następujące rodzaje marek...

Wykład - Cykl życia produktu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Mirosława Barczak
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 777

] na kosmetyki męskie bardzo często franczyza czyli franchising Marki producenta lub handlowe, tzw marki własne...