Marketing mix - prezentacja

Nasza ocena:

4
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1330
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Marketing mix - prezentacja - strona 1

Fragment notatki:


2009-11-18 1 Podstawy zarządzania produktem Istota produktu Istota produkt Istota produk Istota produ Istota prod Istota pro Istota pr Istota p WyposaŜenie produktu WyposaŜenie produkt WyposaŜenie produk WyposaŜenie produ WyposaŜenie prod WyposaŜenie pro WyposaŜenie pr WyposaŜenie p Marka i jej toŜsamość Marka i jej toŜsamoś Marka i jej toŜsamo Marka i jej toŜsam Marka i jej toŜsa Marka i jej toŜs Marka i jej toŜ Marka i jej to Zarządzanie produktem Zarządzanie produkte Zarządzanie produkt Zarządzanie produk Zarządzanie produ Zarządzanie prod Zarządzanie pro Zarządzanie pr Produktem jest wszystko to, co moŜna  Produktem jest wszystko to, co moŜna Produktem jest wszystko to, co moŜn Produktem jest wszystko to, co moŜ zaoferować nabywcom do konsumpcji,  zaoferować nabywcom do konsumpcji, zaoferować nabywcom do konsumpcji zaoferować nabywcom do konsumpcj uŜytkowania lub dalszego przerobu. uŜytkowania lub dalszego przerobu uŜytkowania lub dalszego przerob uŜytkowania lub dalszego przero Oprócz rzeczy fizycznych do produktów  Oprócz rzeczy fizycznych do produktów Oprócz rzeczy fizycznych do produktó Oprócz rzeczy fizycznych do produkt zalicza się teŜ usługi, czynności, miejsca,  zalicza się teŜ usługi, czynności, miejsca, zalicza się teŜ usługi, czynności, miejsca zalicza się teŜ usługi, czynności, miejsc idee, informacje, organizacje, rozwiązania  idee, informacje, organizacje, rozwiązania idee, informacje, organizacje, rozwiązani idee, informacje, organizacje, rozwiązan technologiczne. technologiczne technologiczn technologicz Ze względu na odbiorcę: konsumpcyjne,  Ze względu na odbiorcę: konsumpcyjne, Ze względu na odbiorcę: konsumpcyjne Ze względu na odbiorcę: konsumpcyjn przemysłowe przemysłow przemysło przemysł Ze względu na sposób dokonywania  Ze względu na sposób dokonywania Ze względu na sposób dokonywani Ze względu na sposób dokonywan zakupu: zakupu zakup zaku • produkty codziennego zakupu  produkty codziennego zakupu produkty codziennego zakup produkty codziennego zaku (convenience convenienc convenien convenie goods good goo go ) • produkty nabywane okresowo  produkty nabywane okresowo produkty nabywane okresow produkty nabywane okreso (shopping  (shopping (shoppin (shoppi goods good goo go ) • produkty specjalne, luksusowe produkty specjalne, luksusow produkty specjalne, luksuso produkty specjalne, luksus (specialty  (specialty (specialt (special goods good goo go ) • produkty niedostrzegalne produkty niedostrzegaln

(…)


Toyota Yaris
2
2009-11-18
Nazwa pełna:
SC Johnson Europlant BV
Nazwa skrócona:
SC Johnson
Logotyp:
Marka producenta
Preparat przeciw
komarom i kleszczom
Nazwa:
Off!
Logotyp:
Aerozol przeciw
owadom biegającym
i latającym
Nazwa:
Raid
Logotyp:
Logo
tematyczne
Logo inspirowane
nazwą firmy
Logo
symboliczne
Logotyp klasyczny
Logo
abstrakcyjne
Logotyp w formie
monogramu
Marka produktu
Marka pomaga…

•nośnik informacji promocyjnej
•umoŜliwienie uŜytkowania produktu
umoŜliwienie
•prezentowanie produktu w reklamie
•usprawnienie procesu sprzedaŜy
usprawnienie
•„niemy sprzedawca”
•narzędzie promocji sprzedaŜy
5
2009-11-18
poprawa uŜyteczności,
większe zadowolenie klienta,
mniej reklamacji i braków,
mniej strat nadzwyczajnych,
wzrost konkurencyjności,
klienta.
szansa na stałego, lojalnego klienta…
… w
prawdziwej czekoladzie...
kolory
symbole
stylistyka
język, słownictwo
sposób montaŜu
aktorzy
znane
osobistości
W komunikacji
marketingowej
wszystko to
oddziaływuje co
najmniej na równi
z jej treścią,
a w dodatku często
nieświadomie
wpływa na odbiór
jakości marki
4
2009-11-18
ToŜsamość marki a działania marketingowe
Sponsoring
Public Relations
Raporty roczne
Materiały szkoleniowe
Reklama telewizyjna…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz