Charakterystyka otoczenia i strategie rozwoju
- Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Podstawy Marketingu
produktu nowego. Dowód to znane marki = konsumpcyjne marki. Metody pomiaru otoczenia. BCG to inaczej...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
produktu nowego. Dowód to znane marki = konsumpcyjne marki. Metody pomiaru otoczenia. BCG to inaczej...
: Jest odmianą aukcji angielskiej Na aukcji oferuje się wiele sztuk danego produktu (w aukcji angielskiej...
, brak sprzedawców, umożliwienie dokonywania zakupów w ciągu całej doby, oferowanie produktów codziennego...
netto ze sprzedaży produktów (właściwe przychody) Zmiana stanu produktów (zwiększenie (+) , zmniejszenie...
jest ustalenie kosztu produktu finalnego (wyrób gotowy, usługa lub produkcja w toku) wraz ze wskazaniem struktury...
„Cele reklamy” Reklama jest to płatna forma nieosobistej prezentacji i promocji produktu...
wielkości …. Zmiany czynników wpływających na nabywców; te czynniki to: - cena danego produktu (elastyczność...
się głównie na (wskaż błędną odpowiedź): A obniżaniu kosztów jednostkowych i cen produktów B masowej produkcji...
sprzedaży każdego produktu? Jaki jest obecny udział w rynku każdego produktu? Jaka jest wielkość sprzedaży...
się w niej ilość wyprodukowanych produktów i uzyskane z nich przychody. Na tej podstawie wyciąga się odpowiednie...