Liofilizacja produkty - strona 24

note /search

Kryteria segmentacji rynku

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 616

, różniące się między sobą reakcjami na dany produkt i inne instrumenty oddziaływania na rynek. Gospodarstwa...

Cele strategii cenowych

  • Uniwersytet Gdański
  • Polityka cenowa
Pobrań: 385
Wyświetleń: 1603

nabywców" Wspieranie działań firmy w dążeniu do oferowania produktów możliwie najwyższej jakości   Cele...

Metody konsumenckie, sem VI

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Analityka produktów nieżywnosciowych
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1183

poprzez pomiar: preferencji, akceptacji i pożądalności. Akceptacja - stosunek do ocenianego produktu...

Produkty niebezpieczne

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Prawo
Pobrań: 14
Wyświetleń: 546

Produkty niebezpieczne - c.d. Jak na razie brak orzeczeń SN w sprawie odpowiedzialności z rzeczy...