Marketing pytania
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Podstawy Marketingu
wiąże się z: a) procedurą wyznaczania ceny b) procesem komunikacji marketingowej c) systemem dystrybucji...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
wiąże się z: a) procedurą wyznaczania ceny b) procesem komunikacji marketingowej c) systemem dystrybucji...
- polityki dystrybucji, planowania cen, rozwoju produktu i komunikacji marketingowej. Zamierzamy wprowadzić...
- cena (price) P - dystrybucja P - promocja (komunikacja marketingowa: reklama, sprzedaż osobista...
rezultatów promocji, zarządzanie i koordynacja całościowym procesem komunikacji marketingowej Komórka...
Opracowanie zagadnień z egzaminu z dziedziny finansów na studia uzupełniające magisterskie na UEK w rekrutacji na rok akademicki 2011/2012. Test składał się z 30 pytań jednokrotnego wyboru, dotyczących podanego zakresu tematycznego. Dokument ma 55 stron i porusza zagadnienia takie jak: geneza naukow...
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA Anna Śmigielska WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU W MIKROPRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLOWYCH Praca licencjacka napisana pod kierunkiem Dr Adama Figla Kraków 2012 Spis treści Wstęp Merchandising jest narzędziem, które może i wręcz powinno znać i st...
doc. Notatka zawiera takie informacje, jak: struktura marketingu, marketing – mix, otoczenie firmy – rynkowe, gospodarcze, społeczne, model sił konkurencyjnych M.Potera, segmentacja rynku, strategiczne jednostki biznesu, analiza portfelowa, analiza SWOT, rodzaje układu sił i słabości oraz szans i...
notatka składa się 55 stron. ...Organizowanie - to decydowanie o tym, w jaki sposób możliwie najlepiej pogrupować działania i zasoby organizacji. Przy konstruowaniu organizacji menedżerowie mogą wykorzystać sześć podstawowych działań konstrukcyjnych: projektowanie stanowisk pracy, grupowanie sta...
1. Model marketingu politycznego wg B. I. Newmana : wprowadza wyraźne rozróżnienie pomiędzy procesem kampanii marketingowej a procesem kampanii politycznej. Kampania marketingowa pomaga kandydatowi przejść przez cztery etapy kampanii politycznej: od przedwstępnej fazy kształtowania własnego miejsca...
in. następującą problematykę: Wprowadzenie do nauki zarządzania; Metodologia organizacji i zarządzania; Six Sigma; Filozofia marketingu; Struktura organizacyjna; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie Strategiczne; Zarządzanie jakością; Struktura TQM; Ucząca się organizacja; Systemy informacyjne...