Kompozycja marketingowa - strona 2

note /search

Tworzenie marketingu- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie marketingiem
Pobrań: 70
Wyświetleń: 686

się z produktów, obsługi i serwisu, ceny, a także wiązkę działań promocyjnych. Za przykład kompozycji...

Wykład - model AIDA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 763

, bo sama jest nośnikiem ceny Znaczenie ceny w kompozycji marketingowej duże małe Ranga ceny - w określonych sytuacjach...

Marketing mix - istota

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 777
Wyświetleń: 1883

„Marketing mix - kompozycja marketingowa. Są to zmienne elementy marketingu, ujęte w formie planu...

Specyfika i determinanty

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing usług finansowych
Pobrań: 14
Wyświetleń: 994

finansowych Relatywnie duże znaczenie personelu jako elementu kompozycji marketingowej (koncepcja „5P...