Kampania wrześniowa główne punkty oporu - strona 6

note /search

Zarządzane strategiczne cz 2b

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1127

wyznacza decyzje wyznaczają pole swobody pole relacji (walka, pole manewru (gry, współpraca). opory...

Powietrze

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3199

, które po zakończeniu kampanii obumierają -powodują powtórne zanieczyszczenie. P. mleczarski Wody po chłodnicze (60-90...

Amerykański kodak twierdzi

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1645

W POLSCE Kryzys? Jaki kryzys! W tradycyjnych punktach sprzedaży czyli w drogeriach, perfumeriach...

Propaganda

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Historia prasy polskiej
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1169

Propaganda jest natomiast komunikowaniem jednego punktu widzenia, jest raczej przekonywaniem...

REKLAMA

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 308
Wyświetleń: 6363

po za głównymi mediami masowymi) *w latach '90 BTL zaczęły przewyższać ATL (W Polsce od „97) -zacieranie...

Komunikowanie społeczne

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Komunikacja społeczna
Pobrań: 1981
Wyświetleń: 9261

się bardzo szybko V język, subjęzyk, kultura Główne typy subjęzyków: żargon czyli argot - to słownictwo i zwroty...

Definicja marketingu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 119
Wyświetleń: 3682

się uznaniem i sympatią wyborców. Głównymi jednak realizatorami kampanii wyborczej są sztaby wyborcze...