Promocja i reklama.
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Podstawy Marketingu
cenowej i dochodowej; Uwarunkowania decyzji promocyjnych: #postępowanie nabywców na rynku (postępowanie...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
cenowej i dochodowej; Uwarunkowania decyzji promocyjnych: #postępowanie nabywców na rynku (postępowanie...
koniunktura gospodarcza ilość sprzedawanych produktów koszty wytwarzanych produktów polityka cenowa polityka...
cenowej i dochodowej; Uwarunkowania decyzji promocyjnych: #postępowanie nabywców na rynku (postępowanie...
firmy. Niewiele firm, których decyzje cenowe są wzajemnie zależne. Oligopol istnieje wówczas, gdy liczba...
, stabilny mechanizm cenowy, wolny dostęp do rynków, zawierania umów, z jej regulacją np. poprzez...
efektywności produktów, Wprowadzenie nowych produktów na rynek, a w tym: określenie strategii cenowej...
, wiek, wykształcenie, grupa dochodowa, wielkość rodziny itp.), charakterystyka konsumentów (styl życia...
konwergencji ( spójności) Kryteria spójności warunkujące udział w UGW (EMU) stabilność cenowa: średnia stopa...
wartościowym notowanym bez ograniczeń cenowych (bez widełek) Prawo to można włączyć dysponując co najmniej 80...
-1947) „W długim okresie czasu następuje stałe pogarszanie się relacji cenowych dóbr wystandaryzowanych...