Elastyczność popytu względem reklamy - strona 60

note /search

PINOP 11 - zagadnienia

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Pobrań: 63
Wyświetleń: 896

między sprzedawców i nabywców. Podział ten jest uzależniony od elastyczności cenowej podaży i popytu. Gdy popyt...

Cechy gospodarki rynkowej

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 196
Wyświetleń: 868

, gdyż zazwyczaj nie jest (nawet wśród firm kapitalistycz­nych pod względem ilościowym zdecydowanie dominują firmy...

Wykłady z mikroekonomii

  • Politechnika Poznańska
  • Mikroekonomia
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1218

modelu pajęczyny. (1) p - popyt (2) d - podaż EKONOMIA WYKŁAD 4 Elastyczność popytu - reakcję popytu...

Ekonomia - wykład 1 - 14

  • Politechnika Poznańska
  • Mikroekonomia
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1260

modelu pajęczyny. (1) p - popyt (2) d - podaż EKONOMIA WYKŁAD 4 Elastyczność popytu - reakcję popytu...

Łańcuch wartości - zarządzanie

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1295

zapotrzebowania. Produkcja jest raczej „ciągnięta'' przez popyt, aniżeli „tłoczona" przez dostawców. Wyniki...

Makroekonomia w pigułce

  • Uniwersytet Łódzki
  • Makroekonomia
Pobrań: 10570
Wyświetleń: 21910

(większa od 1). Wykazał wysoką elastyczność wydatków publicznych względem dochodu narodowego. Oznacza...

Finanse międzynarodowe- wykład 5

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Finanse międzynarodowe
Pobrań: 497
Wyświetleń: 1183

też różnica pomiędzy maksymalnym i minimalnym rynkowym kursem spot przewyższa 2% Stopień elastyczności...

Opracowanie pytania na egzamin licencjacki

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie sprzedażą w produkcji i handlu
Pobrań: 350
Wyświetleń: 1484

, którzy są skoncentrowani geograficznie -mniejsza elastyczność cenowa popytu -zakupy maja charakter bezpośredni -negocjacje...

Marketing pytania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 3283
Wyświetleń: 7154

instrumentami marketingowymi są: a) produkcja, dystrybucja, reklamy, ceny b) reklama, publicity, akwizycja c...

Doskonała konkurencja - konspekt

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1162

, u którego z nich dokonają zakupu. [Kamerschen] Reklama i marka firmowa nie odgrywają żadnej roli [Milewski] Produkt będący...