Deontologia dziennikarska - strona 35

note /search

Kultura i etyka w biznesie

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Pobrań: 378
Wyświetleń: 4193

początek: aksjologii (teorii wartości); deontologii (nauce o powinnościach); socjologii i psychologii...

Teoretyczne podstawy pracy socjalnej

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Pedagogika społeczna
Pobrań: 1953
Wyświetleń: 4690

wyznaczające podstawy deontologii zawodu pracownika socjalnego. Oto najważniejsze zasady i wartości występujące...

Podstawowe zagadnienia z filozofii

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Filozofia
Pobrań: 273
Wyświetleń: 3871

W niniejszej notatce można spotkać takie zagadnienia jak: ontologia, antropologia filozoficzna, gnoseologia, szkoła jońska, idealizm obiektywny, koncepcja człowieka, dusza, teoria poznania. Ponadto w dokumencie można spotkać charakterystykę szkół filozoficznych, takich jak: szkoła epikurejska, st...

Postępowanie karne - skrypt

  • Postępowanie karne
Pobrań: 9758
Wyświetleń: 16191

POJĘCIA PODSTAWOWE Pojęcie prawa karnego procesowego prawo karne procesowe - zbiór norm regulujących proces karny, płaszczyzna normatywna; nadaje kształt prawny procesowi karnemu proces karny - zespół prawnie uregulowanych czynności, których celem jest w ykrycie przestępstwa i jego sprawcy, osąd...

Proces Karny, zarys systemu

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Postępowanie karne
Pobrań: 2576
Wyświetleń: 5138

Stanisław Waltoś PROCES KARNY Zarys systemu Wydanie piąte zmienione 10DDE30737 Warszawa 2001 Wydawnictwa Prawnicze PWN 791671 Stan prawny na dzień l października 2000 roku. KKP Projekt okładki i stron tytułowych Anna Gogolewska Ilustracje Szymon Kobyliński Schematy na okładkach Andrze...

Dzienniki w Stanach Zjednoczonych

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 910
Wyświetleń: 2009

dziennikarskich. Dziś jury działające przy School of Jurnalism wybiera laureatów Nagrody Pulitzera, prestiżowego...

Marketing polityczny - opracowanie zagadnień

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 581
Wyświetleń: 2310

1. Model marketingu politycznego wg B. I. Newmana : wprowadza wyraźne rozróżnienie pomiędzy procesem kampanii marketingowej a procesem kampanii politycznej. Kampania marketingowa pomaga kandydatowi przejść przez cztery etapy kampanii politycznej: od przedwstępnej fazy kształtowania własnego miejsca...