Cele nauczania - strona 11

note /search

Pytanie egzaminacyjne

  • Uniwersytet Warszawski
Pobrań: 1218
Wyświetleń: 4102

Większość pytań posiada obszerne odpowiedzi. Notatka porusza zagadnienia takie jak: . obraz idealnego nauczyciela i ucznia według marka fabiusza kwintyliana, elementy kultury antycznej w średniowieczu, elementy praktyki wychowawczej w szkole humanistycznej, język ojczysty i język obcy w wychowa...

Oświata na terenach zaboru rosyjskiego i pruskiego po 1830 roku.

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Historia wychowania
Pobrań: 427
Wyświetleń: 1631

ZAJĘCIA VII - Oświata na terenach zaboru rosyjskiego i pruskiego po 1830 roku. ZABÓR ROSYJSKI OŚWIATA I SZKOLNICTWO W KRÓLESTWIE POLSKIM PO UADKU POWSTANIA LISTOPADOWEGO: Po upadku powstania listopadowego Mikołaj I zastosował wobec Królestwa Polskiego szereg represji. W całym kraju wprowadzono okup...

Oświata i myśl pedagogiczna po upadku Państwa Polskiego.

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Historia wychowania
Pobrań: 2156
Wyświetleń: 4543

ZAJĘCIA 7- OŚWIATA I MYŚL PEDAGOGICZNA PO UPADKU PAŃSTWA POLSKIEGO Na terenach zaboru pruskiego (germanizacja a Śląsku, Liceum Warszawskie). Rosja (poglądy pedagogiczne Jędrzeja Śniadeckiego, działalność Czackiego i Kołłątaja- Liceum Krzemienieckie). Szkolnictwo w Księstwie Warszawskim i Królestwie...

Podstawy pedagogiki

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 1421
Wyświetleń: 5733

. Cele ogólne: dodawanie i odejmowanie do 100. Taksonomia celów nauczania: POZIOM: wiadomości KATEGORIA...

Dydaktyka jako nauka

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Polityka
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1274

się: uwagi wstępne (określa się tu cele nauczania danego przedmiotu) materiał nauczania (czyli podstawowe...

Nowe prądy w niemieckiej pedagogice XIX w

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Historia wychowania
Pobrań: 819
Wyświetleń: 2044

Zajęcia VI - Nowe prądy w niemieckiej pedagogice XIX w.: Diesterweg i Flobel FRYDETYK ADOLF WILHELM DIESTERWEG (1790-1866) Życie: Najwybitniejszy [przedstawiciel niemieckiej myśli pedagogicznej okresu Wiosny Ludów. Cieszył się wielką popularnością wśród ówczesnych postępowych działaczy jako wybitny...