Wykład - Globalizacja a offshoring
- Uniwersytet Warszawski
- Międzynarodowy obrót usług
klienta (głównie call center). Następnie przenosiły bardziej skomplikowane usług biznesowe, np...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
klienta (głównie call center). Następnie przenosiły bardziej skomplikowane usług biznesowe, np...
OUTSOURCING I PRZENOSZENIE USŁUG W DOBIE GLOBALIZACJI ORAZ INFORMATYZACJI Przenoszenie produkcji dóbr materialnych (pół-przetworzonych i gotowych) pomiędzy krajami o różnym wyposażeniu i cenach czynników wytwórczych jest procesem toczącym się od ponad czterdziestu lat i wydatnie wspierającym rozwój...
1. WprowadzenieIP Filter to fajna, mała paczka ściany ogniowej. Robi prawie wszystko co inne, darmowe (ipfwadm, ipchains, ipfw), ale oprócz tego jest również przenośna między platformami i potrafi parę ciekawych rzeczy których inne nie robią. Dokument ma na celu zebranie wiedzy ...
z komputerem (CTI, Call Center, Contact Center), integracja sieci lokalnych (LAN) z rozległymi (WAN), wzajemna...
Katarzyna Mierzwa PLANOWANIE ROZWOJU ZAWODOWEGO W BRANŻY TURYSTYCZNEJ KRAKÓW 2011 SPIS TREŚCI WSTĘP…………...…………………………………………………………………………... 5 R o z d z i a ł 1 Kariera zawodowa ……………………………………………………………8 Filozofia planowania - dlaczego warto planować karierę zawodową…………………...11 Czynniki warunku...
I . Pojęcia podstawowe. 1. obiekt, Dowolny byt materialny/abstrakcyjny. Opisywany przez atrybut o,o. O(A1, A2, …, An, …) – opis obiektu (w nawiasie zbiór atrybutów) o(a1, a2, …, an, …) – konkretny obiekt (w nawiasie wartości atrybutów) byt realnu lub absrakcyjny, wzglęnie trwały charakteryzowa...
PAŃSTWO 2.0 NOWY START DLA E-‐ADMINISTRACJI WARSZAWA, KWIECIEŃ 2012 Państwo 2.0 | Nowy start dla e-administracji R e d a k c j a : Michał Boni, Minister Administracji i Cyfryzacji. Z e s p ó ł a u t o r s k i : Agnieszka Boboli, Tomasz Jeruzalski, Małgorzata Olszewska, Renata Pale...