Badanie panelowe - strona 8

note /search

Egzamin wstępny UEK Kraków materialy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Ekonomia
Pobrań: 7546
Wyświetleń: 29344

in. następującą problematykę: Wprowadzenie do nauki zarządzania; Metodologia organizacji i zarządzania; Six Sigma; Filozofia marketingu; Struktura organizacyjna; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie Strategiczne; Zarządzanie jakością; Struktura TQM; Ucząca się organizacja; Systemy informacyjne...

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 791
Wyświetleń: 3472

stopień zauważenia danego środka promocji przez odbiorców [badanie stanu wiedzy konsumentów] badania...

69 zagadnień z marketingu

  • Administracja
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1736

Poruszane zagadnienia to: istota marketingu, Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji produkcyjnej, Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji sprzedażowej, Co to jest marketing mix, Na czym polega specyfika marketingu usług, zakres działań zarządu przedsiębiorstwa w obszarze ...

Język mediów

  • Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2261

in. takie informacje, jak: Rodzaj zasięgu terytorialnego; Zakres tematyczny komunikowania; Rodzaje uwarunkowań (kontekstów) komunikacji społecznej; Multidyscyplinarność → „multimetodowość”; Badanie nadawców i odbioru mediów; Telemetria; Badania longitudinalne; Techniki oparte na asocjacji i skalowan...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1694
Wyświetleń: 4830

centralnego, bieżącej wody, WC. TO BYŁY BADANIA PANELOWE. • deklaracja własna producenta -dokument wewnętrzny...

Badania marketingowe - zakres, typy badań

  • Badania marketingowe
Pobrań: 91
Wyświetleń: 3661

Jest to bardzo obszerna praca, składa się z 79 stron w formacie doc. W notatce znajdują się również schematy porządkujące treść merytoryczną pracy. W niniejszej notatce poruszone zostały następujące zagadnienia: zakres i podstawy teoretyczno-mechaniczne badań, funkcje i struktura systemu informa...

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 742
Wyświetleń: 2800

in. zagadnienia takie jak: geneza marketingu, pojecie marketingu, ogólne zasady, marketingu, funkcje marketingowe, sektorowe uwarunkowania marketingu, kryteria segmentacji, klasyfikacja produktu, cykl życia produktu, marketingowy proces badawczy, orientacja marketingu. GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA ...

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1421

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...