Badanie panelowe - strona 8

Egzamin wstępny UEK Kraków materialy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Ekonomia
Pobrań: 4921
Wyświetleń: 24843

in. następującą problematykę: Wprowadzenie do nauki zarządzania; Metodologia organizacji i zarządzania; Six Sigma; Filozofia marketingu; Struktura organizacyjna; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie Strategiczne; Zarządzanie jakością; Struktura TQM; Ucząca się organizacja; Systemy informacyjne...

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Ewa Joanna Kieżel
  • Marketing
Pobrań: 259
Wyświetleń: 2842

stopień zauważenia danego środka promocji przez odbiorców [badanie stanu wiedzy konsumentów] badania...

69 zagadnień z marketingu

  • Administracja
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1638

Poruszane zagadnienia to: istota marketingu, Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji produkcyjnej, Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji sprzedażowej, Co to jest marketing mix, Na czym polega specyfika marketingu usług, zakres działań zarządu przedsiębiorstwa w obszarze ...

Badania marketingowe - notatki w wykładów

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Anita Proszowska
  • Badania marketingowe
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1771

rodziny, wykształcenie. 1. Charakterystyczne cechy badań panelowych: systematyczność powtarzalność...

Język mediów

  • Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1960

in. takie informacje, jak: Rodzaj zasięgu terytorialnego; Zakres tematyczny komunikowania; Rodzaje uwarunkowań (kontekstów) komunikacji społecznej; Multidyscyplinarność → „multimetodowość”; Badanie nadawców i odbioru mediów; Telemetria; Badania longitudinalne; Techniki oparte na asocjacji i skalowan...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 840
Wyświetleń: 3325

centralnego, bieżącej wody, WC. TO BYŁY BADANIA PANELOWE. • deklaracja własna producenta -dokument wewnętrzny...

Badania marketingowe - zakres, typy badań

  • Badania marketingowe
Pobrań: 91
Wyświetleń: 3542

Jest to bardzo obszerna praca, składa się z 79 stron w formacie doc. W notatce znajdują się również schematy porządkujące treść merytoryczną pracy. W niniejszej notatce poruszone zostały następujące zagadnienia: zakres i podstawy teoretyczno-mechaniczne badań, funkcje i struktura systemu informa...

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Piotr Hadrian
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 518
Wyświetleń: 2492

in. zagadnienia takie jak: geneza marketingu, pojecie marketingu, ogólne zasady, marketingu, funkcje marketingowe, sektorowe uwarunkowania marketingu, kryteria segmentacji, klasyfikacja produktu, cykl życia produktu, marketingowy proces badawczy, orientacja marketingu. GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA ...

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Magdalena Dołhasz
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1309

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...