Badanie panelowe - strona 5

Miedzynarodowe stosunki polityczne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr inż. Michał Kędzierski
  • Stosunki międzynarodowe
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1498

zależną naturalnie następującego zdarzenia (interwencji) jest mierzony w czasie Badania panelowe - badania...

Europeistyka

  • dr inż. Henryk Kleta
  • Badania marketingowe
Pobrań: 21
Wyświetleń: 2128

w badaniach panelowych systematycznie zapisują informacje dotyczące badanych zagadnień w dziennikach...

Plany badawcze i eksperymenty

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maria Winc_awska
  • Metody i techniki badawcze w socjologii
Pobrań: 245
Wyświetleń: 2163

. metod nauczania), aby można było wyprowadzić wnioski o przyczynowym działaniu bodźca Badanie panelowe...

Marketing -promocja

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 574

zostal zauwazony i zapamietany dany srodek komunikacji przedsiebiorstwa z rynkiem ·badania panelowe...

Socjologia - wprowadzenie

  • Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
  • dr Jurij Hajduk
  • Socjologia ogólna
Pobrań: 224
Wyświetleń: 2156

informacji należy sprawdzić, zwłaszcza jeśli są to materiały wtórne; Badania panelowe: - polegają...

Metody i techniki badawcze

  • Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • dr Malgorzata Krywult-Albańska
  • Metody i techniki badawcze w socjologii
Pobrań: 336
Wyświetleń: 2926

analizuje zmiany zachodzące w poszczególnych subpopulacjach Badania panelowe-podobne do trendów i kohort...

Zintegrowany marketing medialny-skrypt 2

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Tomasz Knecht
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1099

prasowe (ocena czytelników) Ankiety internetowe Badania panelowe i fokusowe Ankiety wśród sprzedawców...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1127
Wyświetleń: 5012

populacji lokalnej reprezentatywna próba wykorzystywana w badaniach panelowych wyodrębniony zbiór nabywców...