Badanie panelowe - strona 4

Wykład - promocja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Michał Jaśniok
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 952

i zapamiętany dany środek komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem badania panelowe sklepów i konsumentów...

Metody badawcze - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1316

jednotematyczna, omnibus. Zależnie od częstotliwości badań: badania incydentalne, sporadyczne, badania panelowe...

Badania rynku - Problemy decyzyjne

  • Badania rynkowe
Pobrań: 84
Wyświetleń: 2044

Dla rozwiązania wielu problemów decyzyjnych potrzebne są różne dane, w tym zwłaszcza o rynku. Jest to przyczyną bezpośrednią podejmowania w przedsiębiorstwie specjalnych działań polegających na zdobywaniu danych, przetwarzaniu ich i prezentacji w określonej formie. Działanie to nazwano początkowo sł...

Pytania testowe z egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Mirosława Barczak
  • Marketing
Pobrań: 133
Wyświetleń: 623

badań spoczywa na handlu główny ciężar badań spoczywa na producencie maleje znaczenie badań panelowych...

Badania marketingowe i SIM

  • Badania marketingowe
Pobrań: 119
Wyświetleń: 2345

są objęte gospodarstwa domowe i sklepy. Badania panelowe sklepów dotyczą najczęściej następujących zagadnień...

Podstawy marketingu - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 693
Wyświetleń: 4270

)maleje znaczenie badań panelowych 4.W procesie badawczym uczestniczą zarówno menedżerowie, jak i „badacze...

Marketing - test

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 2548

: Czemu? Gdzie? Jak? Dlaczego? 7. a. b. c. d. Do metod zbierania danych pierwotnych NIE zaliczamy: Materiały statystyczne Badania...