Badania sondażowe wady i zalety - strona 3

Procedura badawcza - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Metodologia badań
Pobrań: 91
Wyświetleń: 553

uczestników Wady: Czasochłonność analiz, Dobór respondentów, Wysokie koszty realizacji badań Dokumenty Wiedza...

Techniki badawcze - wykład

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr hab. Marek Jeziński
  • Metody i techniki badawcze w socjologii
Pobrań: 581
Wyświetleń: 2667

elementy sa połączone lub wzajemnie się na siebie nakładają Zalety badania Oszczędność czasu i finansów...

Zbieranie danych pierwotnych pomiary, (sem IV)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • prof. dr hab. Genowefa Sobczyk
  • Badania marketingowe
Pobrań: 35
Wyświetleń: 644

standaryzacji -duży zasięg badania -niższe koszty wady ankiety: -subiektywna -brak możliwości kontroli procesu...

Metody jakościowe - opis badań

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Jadwiga Sobol
  • Socjologia
Pobrań: 588
Wyświetleń: 2618

otoczeniu (bez ingerencji badacza jak w badaniach eksperymentalnych czy sondażowych); badanie procesów...

Socjologia - Ankieta

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 161
Wyświetleń: 2212

Ankieta. W potocznym wyobrażeniu badania socjologiczne to masowe badania sondażowe przeprowadzane...

Badania wilgotności drewna - wykład

  • Politechnika Warszawska
  • dr inż. Thakaa S. M. Al Khafaji
  • Mosty drewniane
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1092

wilgotności w przekroju poprzecznym elementu. Następnie przedstawiono zalety i wady poszczególnych metod...

Badania marketingowe - rodzaje metod

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maciej Tokarski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1253

BADANIA MARKETINGOWE 1. Badania marketingowe - gromadzenie, analizowanie, przetwarzanie informacji...