Badania ankietowe - strona 30

note /search

Wykłady - Makroekonomia

  • Uniwersytet Warszawski
  • Makroekonomia
Pobrań: 308
Wyświetleń: 3815

, tylko dla korzyści – np. zasiłku. W Stanach Zjednoczonych nie ma biur pracy, ocena szacunkowa na podstawie badań...

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 791
Wyświetleń: 3472

notatek Badania ankietowe - w badaniu tego typu istotna rolę odgrywa z góry przemyślany zestaw pytań...

Wprowadzenie do ekonomii

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1778

badaniom ankietowym. Badania te polegają one na zbieraniu informacji za pomocą wywiadów przeprowadzanych...

Wporwadzenie do ekonomii

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 28
Wyświetleń: 728

badaniom ankietowym. Badania te polegają one na zbieraniu informacji za pomocą wywiadów przeprowadzanych...

Czynniki specyficzne i niespecyficzne w psychoterapii w świetle badań...

  • Uniwersytet Warszawski
  • Pomoc psychologiczna
Pobrań: 483
Wyświetleń: 1750

J. M. Rakowska Czynniki specyficzne i niespecyficzne w psychoterapii w świetle badań Wstęp Niniejsze opracowanie ma na celu odpowiedź na pytanie, czy teoretyczne tezy zapożyczonej z medycyny koncepcji działania psychoterapii znajdują potwierdzenie w wynikach badań nad skutecznością psychoterapii. Z...

Specyficzne, niespecyficzne - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Pomoc psychologiczna
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1295

Czynniki specyficzne i niespecyficzne w psychoterapii w świetle badań Wstęp Niniejsze opracowanie ma na celu odpowiedź na pytanie, czy teoretyczne tezy zapożyczonej z medycyny koncepcji działania psychoterapii znajdują potwierdzenie w wynikach badań nad skutecznością psychoterapii. Zostały wykorzyst...

Język mediów

  • Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2261

in. takie informacje, jak: Rodzaj zasięgu terytorialnego; Zakres tematyczny komunikowania; Rodzaje uwarunkowań (kontekstów) komunikacji społecznej; Multidyscyplinarność → „multimetodowość”; Badanie nadawców i odbioru mediów; Telemetria; Badania longitudinalne; Techniki oparte na asocjacji i skalowan...