Badania ankietowe - strona 31

note /search

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4018
Wyświetleń: 4718

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...

Międzynarodowe stosunki gospodarcze

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Międzynarodowe Stosunki Gosdpodarcze
Pobrań: 609
Wyświetleń: 4732

, firma powinna się zdecydować na otwarcie za granicą filii lub oddziału. Z badań ankietowych niemiecki...

Prawo finansowe - materiały

  • Uczelnia Zawodowa Zagłębia Miedziowego w Lubinie
  • Prawo finansowe
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2905

Dokument ma 35 stron i porusza zagadnienia takie jak: prawo finansowe, pojęcie budżetu państwa, pojęcie budżetu jednostki samorządu terytorialnego, formy organizacyjno-prawne sektora finansów publicznych, zakłady budżetowe, gospodarstwo pomocnicze, fundusz celowy, formy funduszy celowych, dotacje i...

Rola telewizji w życiu dziecka 6-letniego

  • Socjologia
Pobrań: 2002
Wyświetleń: 15015

Dokument ma 84 strony. Praca licencjacka złożona jest z następujących części: wstęp, problematyka badań w świetle literatury, funkcje i zadania telewizji, specyfika przekazu telewizyjnego, wpływ telewizji na rozwój osobowości dziecka, pozytywny wpływ telewizji na rozwój osobowości jednostki, zagroż...

Wstęp do prawoznawzstwa - skrypt

  • Uniwersytet Łódzki
  • Wstęp do prawoznawzstwa
Pobrań: 2331
Wyświetleń: 3108

i porządkowanie przepisów prawnych) Socjologiczne (socjologia empiryczna - badania ankietowe, wywiad, wnioskowania...

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 742
Wyświetleń: 2800

in. zagadnienia takie jak: geneza marketingu, pojecie marketingu, ogólne zasady, marketingu, funkcje marketingowe, sektorowe uwarunkowania marketingu, kryteria segmentacji, klasyfikacja produktu, cykl życia produktu, marketingowy proces badawczy, orientacja marketingu. GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA ...

Metody i techniki badań społecznych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Polityka społeczna i zdrowotna
Pobrań: 350
Wyświetleń: 1183

Spis treści ramowy Spis treści szczegółowy Wstęp Czemu służy nauka? Zrozumieniu świata i gromadzeniu wiedzy. Teoria ułatwia realizację tych celów. Teoria powinna być abstrakcyjna, uniwersalna, empirycznie sprawdzalna - dopóki teoria nie zostanie zweryfikowana przez doświadczenie, pozostaje tylko...

Kara śmierci- pedagogika

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2667

doc. Notatka na temat: kara śmierci w percepcji i ocenie uczniów szkół ponadpodstawowych, zawiera takie informacje, jak: wybrane problemy kary śmierci i percepcji społecznej w świetle literatury, wybrane problemy percepcji, pojęcie percepcji i percepcji społecznej, czynniki determinujące percepc...