Ankieter - strona 15

note /search

Podstawy marketingu - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1372
Wyświetleń: 5698

do próby b)upewnienie się, czy ankieterzy przeprowadzili pełne wywiady z respondentami c)wyszukanie...

Ankieta jako narzędzie badawcze

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Metodologia badań empirycznych
Pobrań: 343
Wyświetleń: 2632

wyróżniamy ankiety: a) środowiskowe, czyli bezpośrednio rozprowadzane przez ankietera w danym środowisku, np...

System informacji marketingowej

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1162

nie jest reprezentatywna; w zakresie kwestionariusza: pytania proste i krótkie; głos ankietera o odpowiedniej modulacji...

Procedura diagnozy- opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Diagnostyka organizacji
Pobrań: 56
Wyświetleń: 826

identyczny zestaw (te same pytania, w tej samej kolejności). Zalety: ankieter nie musi posiadać specjalnych...

Język mediów

  • Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2261

in. takie informacje, jak: Rodzaj zasięgu terytorialnego; Zakres tematyczny komunikowania; Rodzaje uwarunkowań (kontekstów) komunikacji społecznej; Multidyscyplinarność → „multimetodowość”; Badanie nadawców i odbioru mediów; Telemetria; Badania longitudinalne; Techniki oparte na asocjacji i skalowan...