Ankieta pocztowa - strona 10

note /search

Marketing - podsumowanie 2

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 833

statystyczne -ankiety pocztowe, telefoniczne, wywiady osobiste itp. Wymień wady i zalety informacji pierwotnej...

Marketing - wykłady

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Zarządzanie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

Inne sondaże bezpośrednie                ankieta pocztowa, ankieta prasowa, ankieta audytoryjna...

Elementarne pojęcia pedagogiki społecznej i pracy socjalnej

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Diagnostyka pedagogiczna
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1309

ANAMNEZA (ang. anamnesis, fr. anamnese, niem. Anamnese). Określenie oznacza wy­wiad poprzedzający badanie pacjenta, dotyczący jego dolegliwości, zaburzeń, upośledze­nia lub też choroby; wywiad umożliwiający rozpoznanie zaburzenia bądź choroby, ob...

Badania marketingowe - zakres, typy badań

  • Badania marketingowe
Pobrań: 91
Wyświetleń: 3661

Jest to bardzo obszerna praca, składa się z 79 stron w formacie doc. W notatce znajdują się również schematy porządkujące treść merytoryczną pracy. W niniejszej notatce poruszone zostały następujące zagadnienia: zakres i podstawy teoretyczno-mechaniczne badań, funkcje i struktura systemu informa...

Metody i techniki badań społecznych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Polityka społeczna i zdrowotna
Pobrań: 350
Wyświetleń: 1183

Spis treści ramowy Spis treści szczegółowy Wstęp Czemu służy nauka? Zrozumieniu świata i gromadzeniu wiedzy. Teoria ułatwia realizację tych celów. Teoria powinna być abstrakcyjna, uniwersalna, empirycznie sprawdzalna - dopóki teoria nie zostanie zweryfikowana przez doświadczenie, pozostaje tylko...

Metodologia - skrypt

  • Uniwersytet Warszawski
  • Metodologia
Pobrań: 1155
Wyświetleń: 3990

prostych, zrozumiałych pytań. Do najczęściej stosowanych rodzajów ankiet należą: Ankieta pocztowa...

Język mediów

  • Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2261

in. takie informacje, jak: Rodzaj zasięgu terytorialnego; Zakres tematyczny komunikowania; Rodzaje uwarunkowań (kontekstów) komunikacji społecznej; Multidyscyplinarność → „multimetodowość”; Badanie nadawców i odbioru mediów; Telemetria; Badania longitudinalne; Techniki oparte na asocjacji i skalowan...