Analiza marketingowa - strona 2

Kontrola marketingowa- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Zarządzanie marketingiem
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1064

Kontrola marketingu Analiza marketingowa - jej celem jest przygotowanie i kontrola planu marketingowego...

Internet w turystyce- wykład 9

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Maria Smolarek
  • Internet w turystyce
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1120

analiz marketingowych jako podstawy procesu podejmowania decyzji, obserwacji rynków i konkurentów...

Rynek i produkt - omówienie

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Jadwiga Sztaba
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 826

na rynku - ocena i selekcja pomysłów - kierowanie do produkcji - analiza marketingowa - wprowadzenie...

Rodzaje biznesplanów

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1372

działania firmy Zarządzanie i personel Analiza techniczna Analiza marketingowa Aktualna sytuacja ekonomiczno...