Agencja reklamowa - strona 3

Zasady, zasoby i orientacja

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 875

, wyjątkiem są agencje reklamowe. Instytuty badawcze, które działające w oparciu o 3S (samodzielne, samorządne...

Funkcje promocji- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Katarzyna Sołkowicz
  • Promocja i reklama
Pobrań: 49
Wyświetleń: 805

marketingu) jak i specjalistyczne agencje reklamowe. Informacje zostają w odpowiedni sposób zakodowane...

Etyka reklamy

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • prof. dr hab. Jerzy Wiśniewski
  • Etyka urzędnicza
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1001

Federation - stowarzysze¬nie agencji reklamowych, usiłujące przeciwdziałać nieuczciwym chwytom reklamowym...

Nlp

Pobrań: 0
Wyświetleń: 770

zasady NLP wykorzystywane są we wszystkich tekstach reklamowych, a każda z szanujących się agencji...

Koszt reklamy-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Tomasz Knecht
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 70
Wyświetleń: 833

spotów radiowych- od 100 zł netto. Kosztów produkcji spotów TV - klient- agencja reklamowa- dom...