To tylko jedna z 3 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Harmonogram działań. IV kwartał 2001 - wybór agencji reklamowej, która będzie współpracowała z naszą firmą I kwartał 2002 - przygotowanie i rozpowszechnianie reklamy w miejscu sprzedaży (w hurtowniach i salonach sprzedaży) poprzez rozdawanie ulotek, broszur z cennikami produktów a także kalendarzy i katalogów firmowych II kwartał 2002 - ogłoszenie konkursu na najlepszego odbiorcę hurtowego, a także przygotowanie reklam radiowych o zbliżających się promocjach (np. świątecznych) III kwartał 2002 - analiza ofert samorządów lokalnych dotyczących sponsorowania imprez kulturalnych i wybranie kilku z nich (np . Truskawkowa Niedziela w Sandomierzu czy Dni Tarnobrzega ) IV kwartał 2002 - wprowadzamy liczne promocje (do każdego zakupionego zestawu klient otrzymuje program do nauki języka oraz koszulkę, do zestawów komputerowych zawierających czytnik DVD dodajemy w prezencie wybrany film DVD . Przygotowujemy się także do świątecznej obniżki cen i ustalamy nowe cenniki naszych produktów/usług I kwartał 2003 - dokonujemy analizy potencjalnych dostawców i producentów naszych produktów a także analizujemy rynek nabywców poprzez badanie ich potrzeb i preferencji. Przeglądamy oferty lokalowe i wybieramy nowe miejsce do wykonywania naszych usług II i III kwartał 2003 - przygotowanie miejsca pracy (montaż sprzętu, wyposażenia)
Reklama w radio i na ulotkach o otwarciu "kafejki internetowej"
Rozpoczynamy działalność szkółki internetowej, a także prowadzimy szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania. Organizujemy seminaria informatyczne dla zainteresowanych. 13. Budżet marketingowy i promocyjny. Poniższa tabela przedstawia roczne zapotrzebowanie finansowe na poszczególne zadania marketingowe. Zadania marketingowe Roczny koszt w zł. Reklama radiowa
15.000
Reklama w miejscu sprzedaży (ulotki reklamowe itp.)
3.000
Reklama przez Internet
2.000
Sponsorowanie wydarzeń lokalnej społeczności
20.000
Konkurs na najlepszego odbiorcę
6.000
Koszty promocji sprzedaży
5.000
Koszty współpracy z agencjami reklamowymi
25.000
Koszty zerwania umów
4.000
Rezerwa marketingowa
20.000. RAZEM: 100.000 14. Rachunek zysków i strat. W poniższej tabeli przedstawiamy uproszczony rachunek wyników firmy GALAXY KOSZTY KWOTA PRZYCHODY KWOTA Koszty sprzedaży (cena produktów i usług netto)
600.000
Przychody ze sprzedaży produktów i usług
1.050.000
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)