Źródło wtórne - strona 9

note /search

Wzory z fizyki

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Fizyka
Pobrań: 210
Wyświetleń: 2303

, do którego dochodzi czoło fali, staje się źródłem wtórnych fal elementarnych. POMIAR DŁUGOŚCI FALI ŚWIATŁA Siatka...

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4032
Wyświetleń: 4732

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...

Notatki z podstaw marketingu

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1043
Wyświetleń: 6286

kontaktu z rynkiem i jego podmiotami. Informacje wtórne ( pośrednie): Pozyskuje się ze źródeł wtórnych...

Badania marketingowe - pytania na egzamin

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 644
Wyświetleń: 2940

ze źródeł wtórnych, mają charakter pełny i wyczerpujący Badania marketingowe z reguły: mają charakter...

Marketing pytania na egzamin - orientacja produkcyjna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 5061
Wyświetleń: 9758

1. Gdy przedsiębiorstwo znajduje się w orientacji produkcyjnej, uwaga kierownictwa koncentrując się głównie na (wskaż błędną odpowiedź)A obniżaniu kosztów jednostkowych i cen produktówB masowej produkcji standardowych produktówC wytwarzaniu produktów po niskich kosztachD doskonaleniu technologii wyt...

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 3262
Wyświetleń: 5684

1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...