Wyklad - podstawy marketingu
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Podstawy Marketingu
marketingowych Rodzaj źródła Formy pomiarów Źródła wtórne Zbieranie danych wewnętrznych Zbieranie danych...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
marketingowych Rodzaj źródła Formy pomiarów Źródła wtórne Zbieranie danych wewnętrznych Zbieranie danych...
a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 11 stron. ... 1. Tradycyjny podział instytucjonalny rynku: a) istnieje b) nie istnieje 2. Strategia budowania odnosi się do: a) „dojnych krów” b) „trudnych dzieci” i „porażek” c) „gwiazd” i „trudnych dzieci” 3. Podm...
wykorzystywaną w jakościowych badaniach marketingowych jest: 14. Do źródeł wtórnych zewnętrznych wykorzystywanych...
gromadzenia danych wykorzystywaną w jakościowych badaniach marketingowych jest: 14. Do źródeł wtórnych...
) - ewidencyjny - reprezentacyjny (mikrospis) - próbny 2.bieżąca rejestracja 3. bieżące badania 4. źródła wtórne...
potrzebnych do zweryfikowania hipotezy) źródła pierwotne-> wytworzone przez podmiot badania źródła wtórne...
Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...
...Marketing [od ang. Market – rynek] – jest określoną koncepcją działalności przedsiębiorstwa, jest filozofią prowadzenia biznesu. Już starożytni prowadzili wymianę. Aż do początku XX w. rzadko spotyka się wzmianki o marketingu. Koncepcja ta powstała w latach 50-tych XX w. Przesłanki narodz...
Opracowanie zagadnień z egzaminu z dziedziny finansów na studia uzupełniające magisterskie na UEK w rekrutacji na rok akademicki 2011/2012. Test składał się z 30 pytań jednokrotnego wyboru, dotyczących podanego zakresu tematycznego. Dokument ma 55 stron i porusza zagadnienia takie jak: geneza naukow...
pochodzących ze źródeł wtórnych [np. rozpoznanie szans rynkowych nowego produktu] badania opisowe...