Podstawy marketingu - wykłady
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Podstawy Marketingu
i można je stosować, gdy wykorzystano już źródła wtórne (rodzaj I) i nie dały one możliwości odpowiedzi...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
i można je stosować, gdy wykorzystano już źródła wtórne (rodzaj I) i nie dały one możliwości odpowiedzi...
, ale się od nich istotnie różnią. Badania rynkowe mają charakter obiektywny, ich dane pochodzą zazwyczaj ze źródeł wtórnych...
, ale się od nich istotnie różnią. Badania rynkowe mają charakter obiektywny, ich dane pochodzą zazwyczaj ze źródeł wtórnych...
i skalowanie w badaniach marketingowych Informacje ze źródeł wtórnych i pierwotnych uzyskuje...
Poruszane zagadnienia to: istota marketingu, Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji produkcyjnej, Czym różni się orientacja marketingowa od orientacji sprzedażowej, Co to jest marketing mix, Na czym polega specyfika marketingu usług, zakres działań zarządu przedsiębiorstwa w obszarze ...
niż aktualnie prowadzone badanie. Ograniczenia zdobywania informacji ze źródeł wtórnych-badacze mogą mieć...
pochłonięta lub odbita, a ta część fali, która przechodzi przez otwory staje się źródłem wtórnych fal...
: ŹRÓDŁA WTÓRNE: Źródła wewnętrzne (zestawienie danych: bilans, raporty sprzedaży czy inne rapoty badań...
jest wykorzystywana w celu regularnego zbierania danych (monitorowania). Są to najczęściej źródła wtórne w formie...
regularnego zbierania danych (monitorowania). Są to najczęściej źródła wtórne w formie czasopism gospodarczych...