Marketing - wykłady - Elementy, koncepcje, cechy marketingu
- Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
- Marketing
gromadzenie informacji: * gromadzenie informacji ze źródeł pierwotnych i wtórnych; * rejestracja zebranych...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
gromadzenie informacji: * gromadzenie informacji ze źródeł pierwotnych i wtórnych; * rejestracja zebranych...
1. Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju. Internacjonalizacja – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...
wybrane metody zbierania danych źródeł pierwotnych: obserwacja, wywiady, ankiety, metody projekcyjne...
wybrane metody zbierania danych źródeł pierwotnych: obserwacja, wywiady, ankiety, metody projekcyjne...
i eksperymenty, lecz tworzone w oparciu o informacje ze źródeł pierwotnych - artykuły prasowe, np. felietony...
Realizacja programu wspierania biznesu, a w szczególności sektora małych i średnich przedsiębiorstw, niezależnie od wartości merytorycznej i formy prawnej programów wspierania, wymaga określenia charakteru realizujących je instytucji, zakresu ich działania i uprawnień oraz rodzaju i charakteru w...
w jego pozyskiwaniu odgrywają źródła pierwotne, na ogół rudy o charakterze polimetalicznym: Pb – Zn – Ag – Cu [3]. Pb...
Teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania. Wprowadzenie do nauki zarządzania, geneza naukowego zarządzania. Szkoły i klasycy naukowego zarządzania, organizacja, zarządzanie, funkcje zarządzania. Cechy organizacji biurokratycznej. Misja, wizja i cele organizacji. Ewolucja teorii organizacji. ...
POJĘCIA PODSTAWOWE Pojęcie prawa karnego procesowego prawo karne procesowe - zbiór norm regulujących proces karny, płaszczyzna normatywna; nadaje kształt prawny procesowi karnemu proces karny - zespół prawnie uregulowanych czynności, których celem jest w ykrycie przestępstwa i jego sprawcy, osąd...
potrzebnych do zweryfikowania hipotezy) źródła pierwotne-> wytworzone przez podmiot badania źródła wtórne...