Dr Jacek Szumigaj - strona 2

note /search

Zarządzanie firmą - przywództwo - omówienie

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 7
Wyświetleń: 546

Przywództwo- jako proces jest to wykorzystywanie nie polegającego na przymusie wpływu do kształtwoania celów grupy lub organizacji, motywowania zachowań nastawionych na osiagniecie tych celów oraz pomagania w ustalaniu kutlruy grupy lub organizacji. Jako właściwość jest to zestaw cech przypisywany j...

Rodzaje menedżerów - omówienie

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1428

Menedżerowie: najwyższego: niewielka grupa, prezesi, wiceprezesi, dyrektorzy naczelni. Praca w warunkach różnorodności. Wytyczają cele, ogólną strategię a także politykę operacyjną. Reprezentują również organizację w kontaktach zewnętrznych. Zakup innych firm, inwestycje badawczo-rozwojowe. Średnie...

Role menedżerskie - omówienie

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 0
Wyświetleń: 784

Zarządzanie to połączenie wiedzy oraz sztuki! Jako wiedza: Podejście do problemów zarządzania w sposób racjonalny, logiczny, obiektywny oraz systematyczny. Gromadzenie danych, faktów, obserwowanie. Jako sztuka: Podejmowanie decyzji na podstawie intuicji, doświadczenia i instynktu. Role menedżer...

Zarządzanie firmą - skrypt z Griffina

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 126
Wyświetleń: 714

4 rodzaje zasobów: ludzkie: uzdolnienia zarządcze i siła robocza pieniężne: kapitał finansowy (bieżący i długoterminowy) rzeczowe to surowce, pomieszczenia biurowe i produkcyjne oraz sprzęt informacyjne: wszelkiego typu użyteczne dane niezbędne do podejmowania decyzji Menedżerowie odpowiadają z...

Zarządzanie firmą - skrypt z zajęć

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 28
Wyświetleń: 441

Menadżerowie stawiają czołu czasu oraz stosunkami między ludźmi. Koncepcja czasu: Zarządzanie to dążenie do wykreowania pożądanej przyszłości przy uwzględnieniu przeszłości oraz teraźniejszości. Praktykuje się zarządzanie w określonej erze historycznej, jest ono jej odbiciem. Zarządzanie jest dz...

Zarządzanie firmą - Strategie - omówienie

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 56
Wyświetleń: 973

Strategia- kompleksowy plan osiągania celów. Zarządzanie strategiczne- kompleksowy ciągły proces zarządzania, nastawiony na formułowanie i wdrażanie skutecznych strategii, sposób podejścia do szans i wyzwań gospodarczych. Zarządzanie strategiczne- kompleksowy ciągły proces zarządzania nastawiony n...

Zarządzanie firmą - Sylabus

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 49
Wyświetleń: 987

Zapoznanie studentów z zagadnieniami związanymi z nowoczesnym zarządzaniem i podstawami funkcjonowania organizacji. Poznanie podstawowych zagadnień związanych z zarządzaniem. Zrozumienie istoty planowania, organizowania, motywowania oraz kontroli. Zarządzanie i praca menedżera. 2. Teoria i historia ...

Umiejętności menedżerskie - omówienie

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 0
Wyświetleń: 588

Planowanie: Wytyczanie celów organizacji i określanie jak można najlepiej je osiągnąć. Podejmowanie decyzji: Część procesu planowania obejmująca wybór trybu działania spośród zestawu dostępnych możliwości. Organizowanie: logiczne grupowanie działań i zasobów. Przewodzenie: zespół procesów wykorzy...

Zarządzanie firmą - teorie zarządzania

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 84
Wyświetleń: 644

Zarządzanie zasobami ludzkimi- Działania organizacji nastawione na pozyskiwanie rozwój i utrzymywanie efektywnie działającej siły roboczej. Teoria ERG Teoria motywacji wg której potrzeby ludzkie są pogrupowane w 3 ewentualnie nakłądających się kategoriach- egzystencjji, kontaktów społęcznych i wzr...

Dywersyfikacje - omówienie

  • Politechnika Warszawska
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1568

Dywersyfikacja- liczba różnych rodzajów działalności, w których uczestniczy organizacja oraz zakres w jakim te dziedziny są ze sobą powiazane. Strategia jednego produktu- strategia zgodnie z ktorą organizacja wytwarza tylko jeden produkt lub usługę i sprzedaje ja na jednym rynku geograficznym. Dyw...