Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - strona 46

note /search

Temperament-pojęcie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Psychologia
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1218

TEMPERAMENT Temperament - podstawowe, względnie stałe czasowo cechy osobowości, które manifestują się w formalnej charakterystyce zachowania. Cechy te występują już we wczesnym dzieciństwie i są wspólne dla człowieka i zwierząt. Będąc pierwotnie zdeterminowany przez wrodzone mechanizmy fizjologiczn...

Typologia rodzin

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Psychologia
Pobrań: 287
Wyświetleń: 3185

TYPOLOGIA RODZIN; 1.Podział ze względu na zamieszkanie - rodzina wielkomiejska (z reguły wyizolowana ze środowiska sąsiedzkiego, nie poddana jego kontroli w takim stopniu jak dwie powyższe rodziny, nie znajdująca też w nim oparcia w sytuacjach kryzysowych. Zdana raczej na pomoc różnych sformalizowa...

Technologia informacyjna-podstawowe pojęcia

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Technologia informacyjna
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1652

1. TECHNOLOGIA INFORMACYJNA Technologia informacyjna (angielskie information technology), połączenie zastosowań informatyki z technikami komunikacji (technologia informacyjna i komunikacyjna), podłoże wszelkich działań współczesne...

Technologia informacyjna-ściąga

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Technologia informacyjna
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1015

1 . SCHARAKTERYZUJ SYSTEMY MRP . Zbiór zasad dot. Wspomagania procesów produkcji. Wspomaga planowanie potrzeb materiałowych. Tworzony typ systemu na przełomie lat 50 i 60. 2. MRP II - zespół procedur określających zintegrowany system planowania przepływów materiałów w firmie. W postaci oprogramowa...

Ekonomika transportu-pytania na zaliczenie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika transportu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1540

1. Co to jest infrastruktura punktowa? 2. Czym się zajmuje agent hendingowy? 3. Funkcje agenta hendingowego 4. Skład portu lotniczego 5. Jakie są klasy? (ekonomiczna,biznes i 1klasa) 6. Do tradycyjnych przewoźników zaliczamy (Tam gdzie bedzie New Canada bedzie ok) 7. Największe linie lotnicze przew...

Turystyka kwalifikowana jako czynnik rozwoju gospodarczego

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Turystyka kwalifikowana
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1547

Turystyka kwalifikowana jako czynnik rozwoju regionu. Określenie „turystyka kwalifikowana” pojawiło się w latach 1951-1953, kiedy to w ramach działalności Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego ,obok tradycyjnych rodzajó...

Podstawy ubezpieczeń-idea, historia, źródła prawa

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ubezpieczenia w turystyce
Pobrań: 112
Wyświetleń: 966

PODSTAWY UBEZPIECZEŃ (idea, historia, źródła prawa, podstawowe pojęcia, podział ubezpieczeń). IDEA, ZADANIA I FUNKCJE UBEZPIECZEŃ. Wszystkie procesy gospodarcze, cała rzeczywistość funkcjonuje w warunkach niepewności, związanych z występowaniem rozmaitych zdarzeń, w tym także zdarzeń losowych. One ...

Ubezpieczenia-pytania

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ubezpieczenia
Pobrań: 28
Wyświetleń: 588

Rozporządzenie jako źródło prawa UE: a) nie mają prawa normatywnego i wyznaczenia b) mają ogólny charakter normatywny i mają pierwszeństwo, czyli są nadrzędne, przed prawem narodowym c) nie mają charakteru normatywnego, ale wyznaczają cel do osiągnięcia przez państwa wspólnoty Dyrektywy - nie mają...

Ubezpieczenia-testy

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ubezpieczenia
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1085

WARIANT „H” / nr5 , TEST 0 Zdarzenie losowe posiada następujące cechy: zagraża różnym podmiotom B . następuje wbrew woli ubezpieczającego podlega prawu wielkich liczb, jest niezależne od woli ubezpieczającego, jest nadzwyczajne Odpowiedzialność cywilna to odpowiedzialność za szkody wyrządzone: ...

Struktura czasu pracy kierowania - omówienie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 0
Wyświetleń: 630

STRUKTURA CZASU PRACY KIEROWNIKA Jest ważnym elementem pracy kierownika , rzutuje to na właściwą organizację pracy: 1) udział czynności kierowniczych w strukturze czasu pracy kierownika- od 60-70 % czasu pracy kierownika powinien stanowić ten udział w strukturze czasu pracy 2) udział czynności ni...