Uniwersytet Gdański - strona 9

note /search

Ekosystem 2

  • Uniwersytet Gdański
  • Ekologia
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1757

EKOSYSTEM Fot. M. Ściborski EKOSYSTEM = BIOTOP + BIOCENOZA (ŚCIŚLE ZE SOBĄ POWIĄZANE I WZAJEMNIE NA SIEBIE ODDZIAŁYWUJĄCE (TANSLEY 1935) BIOCENOZA - ZESPÓŁ WSZYSTKICH ZYWYCH ORGANIZ- MÓW ZAMIESZKUJĄCYCH OKREŚLONY OBSZAR, POWIĄ- ZANYCH ZALEŻNOŚCIAMI TROFICZNYMI I INNYMI INTERAKCJAMI MIĘDZYGATUNKOWYM...

Populacja. - Śmiertelność

  • Uniwersytet Gdański
  • Ekologia
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1015

RÓWNOMIERNE: * BRAK MOZAIKOWATOŚCI I GRADIENTU CZYNNIKÓW FIZYKO-CHEMICZNYCH * DOSTATECZNA ILOŚĆ OSOBNIKÓW DO ZAJĘCIA   CAŁEGO OBSZARU * KONKURENCJA WEWNĄTRZGATUNKOWA (ROŚLINY) * TERYTORIALIZM (ZWIERZĘTA) *       *       *       *       *       *       *       *       * *       *       *       *    ...

Zagadnienia-ekologia

  • Uniwersytet Gdański
  • Ekologia
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1029

Promieniowanie słoneczne (składowe, znaczenie dla organizmów żywych) Endo- i ektodermy. Sposoby termoregulacji. Drogi wymiany ciepła. Reguły ekogeograficzne. Gospodarka wodna organizm...

Wykłady-turystyka zrównoważona

  • Uniwersytet Gdański
  • Turystyka zrównoważona
Pobrań: 455
Wyświetleń: 2499

Turystyka zrównoważona Dr Renata Płoska Tematyka wykładu • Istota turystyki zrównoważonej • Turystyka a środowisko naturalne • Turysta a środowisko naturalne • Polityka ochrony środowiska w sektorze turystycznym • Ekologiczny produkt turystyczny • Proekologiczne zarządzanie w przedsiębiorstwac...

Błędy w badaniu

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1036

Błędy w badaniu błędy doboru próby błędy nie wynikające z doboru próby Faza badania Błędy doboru próby Błędy nie wynikające z doboru próby Przygotowanie Nieprawidłowe zdefiniowanie populacji generalnej Nieprawidłowe określenie problemu badawc...

Indywidualne wywiady pogłębione

  • Uniwersytet Gdański
  • Badania jakościowe rynku
Pobrań: 357
Wyświetleń: 1855

Indywidualne wywiady pogłębione ( Individual In-Depth Interviews , IDI) - II etap fazy jedna z bardziej popularnych metod jakościowych polega także na indywidualnej rozmowie osoby badanej z prowadzącą badanie jej celem jest dotarcie do ...

Moderator,scenariusz,rekrutacja

  • Uniwersytet Gdański
  • Badania jakościowe rynku
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1435

Moderator - rola - pełni kluczową rolę w procesie badawczym - ponosi odpowiedzialność za prawidłowy rozwój interakcji w gr - od jego przygotowania, doświadczenia i predyspozycji zależy od prawidłowości przeprowadzonego wywiadu - powinien stymulować proces i go ukierunkować - obecność moderatora...

Obserwacja uczestnicząca

  • Uniwersytet Gdański
  • Badania jakościowe rynku
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1400

Obserwacja uczestnicząca ( Participant observation , PO) Charakterystyczna dla badań jakościowych polegająca na śledzeniu / przyglądaniu się określonym zachowaniu respondentów ujawnianym w naturalnych warunkach Obserwowani to najczęściej: konsumenci i nabywcy, ale także sprzedawcy, pracownicy dział...

Organizacja jakościowych badań marketingowych

  • Uniwersytet Gdański
  • Badania jakościowe rynku
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1148

Organizacja jakościowych badań marketingowych Fazy procesu badawczego Fazy procesu jakościowego badania marketingowego Faza I - Przygotowanie badania - etapy (ta faza jest najważniejsza i najdłuższa!) formułowanie problemu badawczego i celów badania utworzenie zespołu badawczego wybór metody i te...

Pogłębiony wywiad grupowy

  • Uniwersytet Gdański
  • Badania jakościowe rynku
Pobrań: 392
Wyświetleń: 1813

Pogłębiony wywiad grupowy (zogniskowany, wywiad grupowy, grupy fokusowe) z ang. Focus Group Interviews - FGI Metoda, w której chodzi o rezultaty wygenerowane wspólnie przez kilku respondentów Zaznaczony jest aktywny udział badacza i jakościowy charakter zebranych danych, uzyskanych dzięki pogłębian...