Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - strona 15

note /search

Wady funduszy inwestycyjnych -opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Finanse publiczne
Pobrań: 56
Wyświetleń: 574

Wady funduszy inwestycyjnych: Ryzyko inwestycyjne: Pozostaje problem ryzyka systematycznego, którego dywersyfikacja teoretycznie jest niemożliwa lub bardzo trudna Globalizacja jeszcze ten problem utrudnia FI są elementem rynku finanso...

Zalety i wady funduszy inwestycyjnych -opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Finanse publiczne
Pobrań: 70
Wyświetleń: 700

Zalety i wady funduszy inwestycyjnych. Główne zalety funduszy inwestycyjnych : Dywersyfikacja - jest jedną z najważniejszych funkcji wspólnego inwestowania Ma zmniejszyć negatywne skutki ryzyka związanego z inwestowaniem, jest też przyczyną mniejszych zysków. Idealnym poziomem dywersyfikacji jest...

Centrum handlowe -opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 455
Wyświetleń: 1407

Centrum handlowe Ośrodek handlowy (centrum handlowe) - zespół przedsiębiorstw handlowych, pomyślany, zrealizowany i kierowany jako całość, dostosowany pod względem położenia, rozmiarów i rodzaju sklepów do obsługiwanego rejonu ekonomiczne...

Aukcja internetowa - opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 462
Wyświetleń: 1582

AUKCJA INTERNETOWA Aukcja internetowa : Aukcje internetowe to miejsca w sieci, gdzie zarejestrowany użytkownik bierze udział w aukcjach jako kupujący lub sprzedający. Obecnie aukcji internetowych w jednym czasie jest około 23,5 mln W I...

E-commerce -opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 455
Wyświetleń: 1498

E-commerce. E-buisness : E-buisness można zapisać w postaci formuły: EB=EC+BI+CRM+SCM+ERP Electronic commerce Buisness intelligence (BI) - swoim zakresem obejmuje gromadzenie informacji wtórnych jak i pierwotnych dotyczących konkurencji, zjawisk zachodzących na rynku, klientów itd. Customer relat...

Formy handlu w Internecie -opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 399
Wyświetleń: 1309

Formy handlu w Internecie. Kolokwium : Na następne zajęcia dowiemy się, co będzie na kolokwium Zadanie dotyczące opinii Napisz w 5 równoważnikach zdań Ilość treści na korzyść jakości Formy handlu internetowego : Sklepy internetowe Platformy

Nowoczesne technologie sprzedaży -opracowanie spraw orgaizacyjnych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 392
Wyświetleń: 1771

Sprawy organizacyjne : Kontakt : robert.wolny@ue.katowice.pl e-konsultacje Środa 21.00-22.30 Pisać można cały tydzień, a wtedy będą odpowiedzi Literatura : Ch. M. Furtel, Nowoczesne technologie sprzedaży , Oficyna ekonomiczna, Kraków 2003 M. Jaciow, R. Wolny , Polski e-konsument, Typologia zac...

Sprzedaż pozasklepowa -opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 364
Wyświetleń: 1848

Sprzedaż pozasklepowa. Terminarz : 23.05.2012 - kolokwium zaliczeniowe 30.05.2012 - wpisy 20.04.2012 - odrabiamy wykład L 18.04.2012 - oddajemy projekt na pendrive Podstawowe rodzaje sprzedaży pozasklepowej: sprzedaż bezpośrednia sprzedaż wysyłkowa sprzedaż z automatu

Sprzedaż z automatów -opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1701

Sprzedaż z automatów. Automat sprzedający - urządzenie mechaniczne lub elektromechaniczne służące do sprzedaży dóbr i usług. Zapłacić banknotem można tylko: biletomat, stacja benzynowa. Większość automatów nie obsługuje banknotów. Sprzeda...

Transakcje tradycyjne a internetowe -opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 336
Wyświetleń: 1204

Transakcje tradycyjne a internetowe. Przebieg transakcji : Faza wstępna, prezentacja, negocjacje, zakup, programy utrzymania pozytywnych relacji Faza wstępna, zakup, spedycja, doręczenie, programy utrzymania pozytywnych relacji Uczestnicy rynku...