Wyniki wyszukiwania dla frazy: Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - strona 12

note /search

Marketing i zróżnicowanie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 7
Wyświetleń: 833

MARKETING - oznacza dostarczenie właściwych produktów, właściwym nabywcą, we właściwym czasie za właściwą cenę, oraz odpowiednią promocja. KONCEPCJE INSTRUMENTOWE: 4P - PRODUKT CENA DYSTRYBUCJA PROMOCJA 6P - PRODUKT CENA DYSTRYBUCJA PROMOCJA LUD ZIE OPAKOWANIE 4C - KLIENT KOSZT WYGODA NA BYCIA KOM...

Usługa hotelarska jako produkt

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 371
Wyświetleń: 1617

MARKETINGOWE UJĘCIE USŁUGI HOTELARSKIEJ JAKO PRODUKTU PRODUKT - jest efektem działalności wytwórczej podmiotu gospodarczego przeznaczonym do sprzedaży na rynku. Istotę produktu można rozpatrywać z różnych punktów widzenia: Cechy zewnętrzne, - jeżeli chodzi o usługę hotelarską to opisujemy tutaj: ...

Obszar zainteresowań ekonomiki

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 28
Wyświetleń: 665

OBSZAR ZAINTERESOWAŃ EKONOMIKI: produkcja, usługi funkcjonowanie przedsiębiorstw zachowanie kupujących, sprzedających zachowanie gospodarki prawo, polityka, problematyka społeczna EKONOMIA - jest nauka o alokacji zasobów, czyli ich rozdziale w stosunku do stale rosnących potrzeb. EKONOMIKA - ...

Planowanie marketingowe - wykład

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 28
Wyświetleń: 693

PLANOWANIE MARKETINGOWE PLAN - jest czymś w rodzaju scenariusza reakcji na wyzwania zachodzące w otoczeniu. RODZAJE PLANOWANIA: Długoterminowe - STRATEGICZNE Średnioterminowe - OPERATYWNE Krótkoterminowe - DYSPOZYCYJNE Programowe - AKCYJNE - używane są na dany program, sytuacje Rolą operatywn...

Spółka z o.o. i akcyjna - porównanie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 1071
Wyświetleń: 2912

PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE MIEDZY SPÓŁKĄ Z.O.O I AKCYJNĄ Podobieństwa: muszą być wpisane do rejestru wspólnikami mogą być osoby fizyczne i osoby prawne założenie tych spółek wymaga zawarcia umowy w formie aktu notarialnego, takie same organy mają osobowość prawną Wspólnicy odnoszą za spółkę odpowi...

Spółka z o.o., spółka akcyjna

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1498

PODOBIEnSTWA I RozNICE MIEDZY SPolKa Z.O.O I AKCYJNa Podobieństwa: muszą być wpisane do rejestru wspólnikami mogą być osoby fizyczne i osoby prawne założenie tych spółek wymaga zawarcia umowy w formie aktu notarialnego, takie same organy mają osobowość prawną Wspólnicy odnoszą za spółkę odpowi...

Sporządzanie planu w hotelu

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1029

PLAN jest czymś w rodzaju scenariusza reakcji na wyzwania zachodzące w otoczeniu Rodzaje planowania: długoterminowe - strategiczne średnioterminowe - operatywne krótkoterminowe - dyspozycyjne programowe - akcyjne 1. Rola operatywnego planowania jest określenie priorytetowych celów i sposobu i...

Akcje i czek

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 28
Wyświetleń: 784

AKCJE - są to papiery wartościowe, stanowiące dowód uczestnictwa we własności kapitału spółki akcyjnej. Upoważniają one do udziału w zebraniach akcjonariuszy i decyzjach podejmowanych przez to zebranie, przy czym liczba głosów zawsze zależy od ilości posiadanych akcji. Właściciele akcji mają prawo...

Podstawowe pojęcia z ekonomiki

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 14
Wyświetleń: 637

EKONOMIA - jest nauką o alokacji zasobów, czyli ich rozdziale w stosunku do stale rosnących potrzeb społecznych. EKONOMIKA - obejmuje wiedze o gospodarowaniu w poszczególnych rodzajach działalności (czy to w produkcjach czy usługach) i w podmiotach gospodarczych ( jednostki zajmujące się produkcją...

Obniżki cen w hotelarstwie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1078

PROBLEM OBNIŻEK CEN W HOTELARSTWIE Istnieją okresy lub sytuacje, gdy ceny z pożytkiem dla wyników ekonomicznych hotelu można i należy obniżać. Cel obniżek jest taki sam jak podwyżek tzn. osiągniecie wyników lepszych niż te, które uzyskalibyśmy nie zmieniając cen 1) Granica obniżek cen. W działaln...