Wyniki wyszukiwania dla frazy: Komunikacja-promocyjna-i-kryzysowa - strona 19

note /search

Segmentacja rynku - Różnicowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1253

. Wizerunek Symbol, komunikacja, wydarzenia. Plasowanie/ pozycjonowanie: 1. Jest to działanie związane z takim...

Targi jako narzędzie PR - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 511

finansowych i promocyjnych do negocjacji  kompleksowość: gromadzą na jednym terenie przedstawicieli z jednego...

Marka-opracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1946

, natomiast nie wszystkie marki są znakami towarowymi. Marka ma istotne znaczenie w działaniach promocyjnych (wykorzystywanie...