Wyniki wyszukiwania dla frazy: Architektura-i-urbanistyka - strona 88

note /search

Ćwiczenia terenowe objazdówka - opracowanie tekstowe dnia (1)

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Ćwiczenia terenowe
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1463

UNIWERSYTET WROCŁAWSKI    Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska             Ć wiczenia terenowe z geografii fizycznej i ekonomicznej Polski  dla studentów III roku geografii              VI dzień  – 06.06.2010    Karpaty Zewnętrzne – Pogórze Karpackie    Hasło przewodnie: Rola przemysłu...

Socjologia ogólna.

  • Uniwersytet Warszawski
  • Socjologia
Pobrań: 6622
Wyświetleń: 16387

SOCJOLOGIA OGÓLNA - ćwiczenia Wprowadzenie: SOCJOLOGIA → nauka o zbiorowości; wg J. Szczepańskiego: o tworzeniu się zbiorowości, ich strukturze, procesach zachodzących w tych zbiorowościach przedmiot badań: istota społeczna w swoim społecznym otoczeniu socjologia - diagnoza życia społecznego 1...

Turystyka - wstęp

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy turystyki
Pobrań: 868
Wyświetleń: 5411

, skanseny 3) Ośrodki twórczości ludowej 4) Zabytki architektury i budownictwa 5) Muzea sztuki i zbiory...

Ustrój administracji publicznej notatki

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Ustrój administracji publicznej
Pobrań: 2828
Wyświetleń: 9002

Ustala się następujące działy: 1)   administracja publiczna, 1a)  architektura i budownictwo, 2)   budżet...

Psychologia pracy - wykłady

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Psychologia pracy
Pobrań: 1379
Wyświetleń: 8715

fabryk, konstrukcje budynków fabrycznych (XVIII w) • architektura modernistyczna fabryki (kolorowo...

Reklama - historia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 847
Wyświetleń: 2576

REKLAMA DEFINICJA RKELAMY XX w. perswazyjny przekaz zachęcający do kupowania towarów / korzystania z usług charakter nieosobisty zapośredniczony płatny zidentyfikowany nadawca. PR - perswazja, ale nie nakłania do zakupu, tylko kształtuje stosunek do marki PUBLICITY - dziennikarze chwalą jak...