Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - strona 70

Pytania z egzaminu - Ryzyko kredytowe

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Piotr Masiukiewicz
  • Finanse i bankowość
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1071

Bankowość - dzienne Pytanie 1 W aktualnym stanie prawnym bank w sytuacji kryzysowej może skorzystać z następujących dźwigni finansowych: a/ dokapitalizowanie przez dotychczasowych akcjonariuszy b/ pożyczka na realizację programu naprawczego z NBP c/ dotacja Komisji Nadzoru Finansowego d/ pożyc...

Finanse i bankowość - egzamin

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Piotr Masiukiewicz
  • Finanse i bankowość
Pobrań: 35
Wyświetleń: 637

……………………………………. W /V/09 (data) Sob. - niedzielne …………………………………….. ……………………………………….. (imię i nazwisko) (typ studiów) …………………………………….. (nr albumu) Uwaga: właściwe odpowiedzi wpisać lub zaznaczyć kуłkiem TEST EGZAMINACYJNY Z PRZEDMIOTU : Bankowość Pytanie 1 Bieżące ograniczenie nadwyżki płynno...

Finanse i bankowość - egzamin - wskaźnik rentowności

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Piotr Masiukiewicz
  • Finanse i bankowość
Pobrań: 21
Wyświetleń: 686

…………………………………….. (podpis studenta) ……………………………………. W /VIII /09 (data) Sob. - niedzielne …………………………………….. ……………………………………….. (imię i nazwisko) (typ studiów) …………………………………….. (nr albumu) Uwaga: właściwe odpowiedzi wpisać lub zaznaczyć kуłkiem TEST EGZAMINACYJNY Z PRZEDMIOTU : Bankowość Pytani...

Podstawy marketingu - test - Cenowa strategia penetracji

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 693
Wyświetleń: 1421

Test A: 3. Cenowa strategia penetracji - to strategia cen niskich, przeznaczona do infiltracji rynków i osiągania na nich dużego udziału firmy. Strategia ta sprawdza wtedy, gdy współczynnik elastyczności cenowej popytu na dany produkt jest w...

Podstawy marketingu - test - Rynek

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 518
Wyświetleń: 896

Test B: 3. Cenowa elastyczność popytu - informuje o reakcjach popytu na prowadzoną przez firmę politykę cenową. Jest to stosunek względnej zmiany popytu do względnej zmiany ceny. 4. Rynek - to ogół stosunków wymiennych między s...

Podstawy marketingu - test - Mikrootoczenie przedsiębiorstwa

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 504
Wyświetleń: 1554

Test C 3. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa (otoczenie rynkowe, bliższe) - tworzą je podmioty, z którymi przedsiębiorstwo wchodzi w bezpośrednie interakcje (transakcyjne lub konkurencyjne). Obejmuje relacje przedsiębiorstwa z innymi elementam...

Algebra- kolokwium

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • prof. dr hab. Sławomir Dorosiewicz
  • Algebra
Pobrań: 91
Wyświetleń: 735

Kolokwium z Algebry - V.2012 r. 1. Dana jest macierz   1 −3 3 A =  3 −5 3  . 6 −6 4 a) Wykaż, że −2 jest wartością własną; wyznacz jej krotność algebraiczną i geometryczną; b) Wyznacz pozostałe wartości własne; wyznacz ich krotności alg. i geom.;1   1 c) Czy L  1  jest podprz...

Wykład - Analiza Hortex SA

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr hab. Zbigniew Wiesław Grzymała
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 357
Wyświetleń: 1015

HORTEX S.A. Opis firmy HORTEX S.A. HORTEX HOLDING SA to producent soków, nektarów i napojów oraz mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych - artykułów spożywczych sprzedawanych pod jedną z najbardziej znanych polskich marek. Historia HORTEXU sięga l...

Wykład - Analiza strategiczna browaru

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr hab. Zbigniew Wiesław Grzymała
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 35
Wyświetleń: 497

I. CHARAKTERYSTYKA SPÓŁKI3 II. ANALIZA MAKROOTCZENIA 4 1. Wymiar ekonomiczny. 2. Wymiar techniczny. 3. Otoczenie społeczne. III. ANALIZA SEKTOROWA6 1. Siła oddziaływania dostawców. 2. Siła oddziaływania nabywców. 3. Natężenie walki konkurencyjnej w sektorze. 4. Groźba pojawienia się nowych ...

Wykład - Analiza strategiczna firmy BATIG (8 stron)

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr hab. Zbigniew Wiesław Grzymała
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 70
Wyświetleń: 427

Charakterystyka firmy British-American Tobacco Industries Group obchodziła jesienią 2000 roku swoją 98 rocznicę powstania. Należy obecnie do największych firm świata i prowadzi interesy głównie w obszarze usług finansowych i wyrobów tytoniowych . W 1991 roku B.A.T. przekroczył 10% udział w globalny...