Prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski

[LABORATORIA] Sprawozdanie z ćwiczenia Ocena intensywności przebiegów ...

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski
  • Eksploatacja maszyn
Pobrań: 287
Wyświetleń: 4935

Ponadto w notatce znajduje się porównanie średnich szybkości korozji w g/m2 na dobę, dla niektórych metali i różnych środowisk (zestawione w tabeli). W dokumencie jest także wykres przedstawiający szybkość korozji niektórych metali w powietrzy w zależności od czasu. Dalsza część sprawozdania trak...

[LABORATORIA] Sprawozdanie z ćwiczenia IDENTYFIKACJA PRZYCZYN I RODZAJ...

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski
  • Eksploatacja maszyn
Pobrań: 1029
Wyświetleń: 5852

Celem ćwiczenia jest poznanie przyczyn wystąpienia uszkodzenia, a także ich rodzajów, określenie uszkodzeń części maszyn i czynników jakie je wywołały. W pierwszej części znajduje się teoria niezbędna do wykonania ćwiczenia. W części teo...

[ĆWICZENIA] Wstawowy model procesu eksploatacji piły spalinowej

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski
  • Eksploatacja maszyn
Pobrań: 63
Wyświetleń: 2961

Ponadto, z notatki można się dowiedzieć: jak wyznaczać wskaźniki niezawodności, jak obliczyć niezawodność strukturalną na poziomie zespołów funkcjonalnych, jakie są wzory wskaźników OEE. Wstawowy model procesu eksploatacji piły spalinowej Model Fizykochemiczny Parametr wejściowy : - paliwo Paramet...

[ĆWICZENIA] WKRĘTARKA ELEKTRYCZNA ST1800

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski
  • Eksploatacja maszyn
Pobrań: 28
Wyświetleń: 3451

Prezentacja składa się z 15 slajdów i zawiera informacje na temat: do czego służy wkrętarka, zastosowanie, jak wygląda wkrętarka, jak jest zbudowana, jakie ma elementy i wskaźniki, jakie są orientacyjne wartości nastawu momentu obrotowego, jakie są elementy obsługi oraz narzędzia i

Proces nauczania i zagrożenia ideologiczne

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski
  • Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1820

WPROWADZENIE DO KOGNITYWISTYKI PEDAGOGICZNEJ PROCES NAUCZANIA SZKOLNEGO I JEGO ZAGROŻENIA „IDEOLOGICZNE” Przeglądając różne propozycje i koncepcje zmiany programu kształcenia ogólnego, jakie ukazują się obecnie w Polsce, można być aż zaskoczonym, co do łatwości z jaką przechodzi się, od propozycji ...

Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej - 2

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski
  • Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej
Pobrań: 56
Wyświetleń: 651

WPROWADZENIE DO KOGNITYWISTYKI PEDAGOGICZNEJ Wykład 2 Pojęcie rozwoju osobowego Człowiek/mężczyzna-kobieta - „Bycie” (przebywanie) w świecie z innymi w określonej historycznej wspólnocie życia - Otwartość na pełnię człowieczeństwa według miar historycznych i indywidualnych - zamierzony charakter ...

Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej - 3

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski
  • Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej
Pobrań: 35
Wyświetleń: 700

WPROWADZENIE DO KOGNITYWISTYKI PEDAGOGICZNEJ Wykład 3 INDYWIDUALNOŚĆ JAKO PRZEDMIOT WYCHOWANIA Indywidualność jako niepowtarzalny element podczas rozwoju O ile osobowość rozumiana jako ogólna cecha określająca, przyporządkowana jest każdemu człowiekowi w jednakowy sposób, to byt realny, jego rozwój...

Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej - 1

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski
  • Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej
Pobrań: 63
Wyświetleń: 840

WPROWADZENIE DO KOGNITYWISTYKI PEDAGOGICZNEJ WYKŁAD I Słowo kognitywistyka (ang. cognitive science ) pochodzi od łacińskiego cognoscere - poznać, wiedzieć, spostrzegać. Jako odrębna nauka kognitywistyka powstała około czterdzieści lat temu, dzięki zbliżaniu się do siebie badań w takich dyscyplinach...