Prof. dr hab. inż. Ryszard Michalski

note /search

[LABORATORIA] Sprawozdanie z ćwiczenia Ocena intensywności przebiegów ...

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Eksploatacja maszyn
Pobrań: 364
Wyświetleń: 5138

Ponadto w notatce znajduje się porównanie średnich szybkości korozji w g/m2 na dobę, dla niektórych metali i różnych środowisk (zestawione w tabeli). W dokumencie jest także wykres przedstawiający szybkość korozji niektórych metali w powietrzy w zależności od czasu. Dalsza część sprawozdania trak...

[ĆWICZENIA] Wstawowy model procesu eksploatacji piły spalinowej

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Eksploatacja maszyn
Pobrań: 77
Wyświetleń: 3017

Ponadto, z notatki można się dowiedzieć: jak wyznaczać wskaźniki niezawodności, jak obliczyć niezawodność strukturalną na poziomie zespołów funkcjonalnych, jakie są wzory wskaźników OEE. Wstawowy model procesu eksploatacji piły spalinowej Model Fizykochemiczny Parametr wejściowy : - paliwo Paramet...

[ĆWICZENIA] WKRĘTARKA ELEKTRYCZNA ST1800

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Eksploatacja maszyn
Pobrań: 28
Wyświetleń: 3465

Prezentacja składa się z 15 slajdów i zawiera informacje na temat: do czego służy wkrętarka, zastosowanie, jak wygląda wkrętarka, jak jest zbudowana, jakie ma elementy i wskaźniki, jakie są orientacyjne wartości nastawu momentu obrotowego, jakie są elementy obsługi oraz narzędzia i

Proces nauczania i zagrożenia ideologiczne

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1939

WPROWADZENIE DO KOGNITYWISTYKI PEDAGOGICZNEJ PROCES NAUCZANIA SZKOLNEGO I JEGO ZAGROŻENIA „IDEOLOGICZNE” Przeglądając różne propozycje i koncepcje zmiany programu kształcenia ogólnego, jakie ukazują się obecnie w Polsce, można być aż zaskoczonym, co do łatwości z jaką przechodzi się, od propozycji ...

Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej - 2

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej
Pobrań: 112
Wyświetleń: 735

WPROWADZENIE DO KOGNITYWISTYKI PEDAGOGICZNEJ Wykład 2 Pojęcie rozwoju osobowego Człowiek/mężczyzna-kobieta - „Bycie” (przebywanie) w świecie z innymi w określonej historycznej wspólnocie życia - Otwartość na pełnię człowieczeństwa według miar historycznych i indywidualnych - zamierzony charakter ...

Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej - 3

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej
Pobrań: 49
Wyświetleń: 770

WPROWADZENIE DO KOGNITYWISTYKI PEDAGOGICZNEJ Wykład 3 INDYWIDUALNOŚĆ JAKO PRZEDMIOT WYCHOWANIA Indywidualność jako niepowtarzalny element podczas rozwoju O ile osobowość rozumiana jako ogólna cecha określająca, przyporządkowana jest każdemu człowiekowi w jednakowy sposób, to byt realny, jego rozwój...

Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej - 1

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Wprowadzenie do kognitywistyki pedagogicznej
Pobrań: 91
Wyświetleń: 938

WPROWADZENIE DO KOGNITYWISTYKI PEDAGOGICZNEJ WYKŁAD I Słowo kognitywistyka (ang. cognitive science ) pochodzi od łacińskiego cognoscere - poznać, wiedzieć, spostrzegać. Jako odrębna nauka kognitywistyka powstała około czterdzieści lat temu, dzięki zbliżaniu się do siebie badań w takich dyscyplinach...