Socjologia edukacji - strona 8

note /search

Szkoła, wychowanie-opracowanie

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Socjologia edukacji
Pobrań: 91
Wyświetleń: 896

Czym jest szkoła? -instytucja oświatowo-wychowawcza -twór kultury -główny łącznik społeczności lokalnej ze światem i ogólnoludzką kulturą -element świata człowieka -zaspokaja nasze cele -podstawowy system intencjonalnej edukacji, wychowania i opieki -zjawisko historyczne, podstawowa i typowa ...

Wady i zalety e-gazety

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Socjologia edukacji
Pobrań: 35
Wyświetleń: 637

ak sobie radzić z instytucjami wychowania pośredniego i brakiem kontroli " Jeżeli będziemy rozmawiać na temat tego, co dzieci oglądają, w co grają i będziemy kontrolować czas spędzany z mediami, to oczywiście unikniemy wielu problemów. Największą uwagę należy przywiązywać do najmłodszych. Nie ...

Wychowanie-czym jest

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Socjologia edukacji
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1001

Czym jest wychowanie Wychowanie to proces społeczny, planowany, uświadamiany, ukształtowanie osobowości jednostek, przekazywania wiedzy i uczuć i rozwoju fizycznego. Interakcja między jednostką a społeczeństwem. Formalne kształtowanie = ed...

Zalety edukacji

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Socjologia edukacji
Pobrań: 21
Wyświetleń: 651

Czy ktoś kto się uczy ma lepiej w życiu „ Można robić karierę nie ucząc się. Ale to wyjątki potwierdzające regułę. Brak wykształcenia ogranicza, utrudnia funkcjonowanie w dzisiejszych realiach, posidanie go - zdecydowanie to ułatwia. Z badan przeprowadzonych przez Wojewódzki

Człowiek jako istota społeczna - opracowanie

  • Socjologia edukacji
Pobrań: 196
Wyświetleń: 924

Co to znaczy, że człowiek jest istotą społeczną. Koncepcje teologiczne i socjologiczne Człowiek tworzy historię i kulturę dzięki temu , że jest wyposażony w rozum , że ma naturę zdolną do rozwoju , a także do przekazywania różnych właściwości na drodze dziedziczenia oraz uczestnictwie w życiu s...

Czego nie dają szkoły - omówienie

  • Socjologia edukacji
Pobrań: 21
Wyświetleń: 448

Czego nie dają szkoły Szkoła nie przygotowuje osobnika do czynnego udziału w społeczeństwie. Wartości kulturowe z którymi styka się młody osobnik w szkole, mają w niej zupełnie inne znaczenie niż w będą miały w dorosłym życiu tych osobników. Uczeń przyswaja sobie pewien zasób wartości kulturaln...

Jak sobie radzić z instytucjami wychowania pośredniego - omówienie ...

  • Socjologia edukacji
Pobrań: 14
Wyświetleń: 329

Jak sobie radzić z instytucjami wychowania pośredniego i brakiem kontroli " Jeżeli będziemy rozmawiać na temat tego, co dzieci oglądają, w co grają i będziemy kontrolować czas spędzany z mediami, to oczywiście unikniemy wielu problemów. Największą uwagę należy przywiązywać do najmłodszych....

Uczeń wczoraj a dziś - omówienie

  • Socjologia edukacji
Pobrań: 0
Wyświetleń: 490

Uczeń wczoraj a dziś Uczen wczoraj, a dziś Kryterium Język ucznia Wiek ucznia Kto płaci za naukę Organizator Miejsce nauki Czas nauki Era agrarna Łacina 6-20lat Rodzice Kościół Siedziby władzy Ustalone wzajemnie System ekonomiczny Gosp.tradycyjna Źródło programu Nauczyciel nauc...

Czy podstawy można zmieniać - omówienie

  • Socjologia edukacji
Pobrań: 0
Wyświetleń: 245

Czy postawy można zmieniać? Trzy procesy zmian postaw: Uleganie. Stosowanie kar i nagród. Identyfikacja (nasycenie związków z grupą lub jednostką). Internalizacja (samorzutnie sterujemy procesem, uwewnętrznienie). W warunkach naturalnych jest zjawisko wzmacniania postaw, mamy możliwość wyboru. ...