Wprowadzenie do programowania gier

note /search

Wykład - Biblioteka GDI+

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Wprowadzenie do programowania gier
Pobrań: 49
Wyświetleń: 924

Wprowadzenie do programowanie gier dr Grzegorz Filipczyk Wykład 1 Biblioteka GDI+ GDI - Graphical Device Interface GDI platformy Win32 oferuje bogaty zestaw klas obsługujących rysowanie. Klasy te mogą zostać zastosowane do oprogramowania zagadnień graficznych. Przygotowane z zastosowaniem GDI ap...

Wykład - Biblioteka GDI+

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Wprowadzenie do programowania gier
Pobrań: 7
Wyświetleń: 798

Wprowadzenie do programowanie gier dr Grzegorz Filipczyk Wykład 2 Biblioteka GDI+ Kolory Do reprezentacji danych o kolorach w .NET wykorzystywana jest struktura Color. Poszczególne kolory reprezentowane są przez statyczne własciwości Struktura Color pozwala dodatkowo na definiowanie kolorów prze...

Wykład - XNA Software Development Kit

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Wprowadzenie do programowania gier
Pobrań: 0
Wyświetleń: 658

Wprowadzenie do programowanie gier dr Grzegorz Filipczyk Wykład 3 XNA Software Development Kit XNA XNA's Not Acronymed Zbiór narzędzi firmy Microsoft pozwalającym na tworzenie gier (aplikacji multimedialnych) przeznaczonych dla systemu Windows, konsoli Xbox 360 oraz Windows Phone XNA XNA oferuj...

Wykład - XNA Software Development Kit Sprites i grafika 2D Sprite

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Wprowadzenie do programowania gier
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1113

Wprowadzenie do programowanie gier dr Grzegorz Filipczyk Wykład 4 XNA Software Development Kit Sprites i grafika 2D Sprite Sprite oznacza dowolny obiekt 2D, który zamierzamy wyrysować na ekranie Sprite to obraz w formacie (png, jpg, bmp) Sprit...

Wykład - XNA Software Development Kit

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Wprowadzenie do programowania gier
Pobrań: 0
Wyświetleń: 588

Wprowadzenie do programowanie gier dr Grzegorz Filipczyk Wykład 5 XNA Software Development Kit Klasa SoundEffect Pozwala na przechowanie referencji do pliku z efektem dźwiękowym w formacie .wav Pliki dźwiękowe tak jak i obrazy i znaki traktowane są jako zasób i muszą zostać dodane do projektu Fo...

Wykład - XNA Software Development Kit Wprowadzenie do gier 3D

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Wprowadzenie do programowania gier
Pobrań: 0
Wyświetleń: 609

Wprowadzenie do programowanie gier dr Grzegorz Filipczyk Wykład 6 XNA Software Development Kit Wprowadzenie do gier 3D Grafika 3D W rzeczywistości, grafika 3D, to tylko iluzja uzyskiwana poprzez wyświetlanie płaskich obrazów 2D na

Wykład - PrimitiveType

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Wprowadzenie do programowania gier
Pobrań: 0
Wyświetleń: 553

Wprowadzenie do programowanie gier dr Grzegorz Filipczyk Wykład 7 PrimitiveType PrimitiveType - typ wyliczeniowy definiujący sposób uporządkowania wierzchołków TriangleList - dane są uporządkowane jako sekwencja trójkątów. Każdy trójkąt opisywany jest za pomocą trzech wierzchołków, TriangleStri...