Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne

Źródła informacji dla dziennikarza

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Zbigniew Bajka
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 1442
Wyświetleń: 4270

ŹRÓDŁA INFORMACJI DLA DZIENNIKARZA – K. Wolny-Zmorzyński, A. Kaliszewski,  W. Furman, K. Pokorna-Ignatowicz Kolejna garść notatek z wyżej wymienionego tytułu (rozszerzenie opracowania Wojciecha B., jeśli  się dublują, to przepraszam, ale jak to mówi mądre zdanie: repetitio est mater studiorum): –...

Referat o bezrobociu

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Karolina Wierczyńska
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 1673
Wyświetleń: 5656

Bezrobocie Wprowadzenie Bezrobocie to jeden z najbardziej palących problemów wielu państw. Oddziałuje ono na wiele sfer, m.in.: gospodarczą, ekonomiczną i społeczną. W niniejszej pracy postaram się w ogólnym zarysie przybliżyć i scharakteryzować to zjawisko. Omówię jego rodzaje, przyczyny i skutk...

Polski system polityczny

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Agnieszka Hess
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1099

USTRÓJ POLITYCZNY Podstawowe idee polityczne ustrojodawcy, na podst. których zbudowana jest władza publiczna, i których rozwinięcie następuje bądź to w treści ustawy zasadniczej, bądź też w drodze ustawodawstwa zwykłego. Całokształt zasad dot. organizacji i funkcjonowania władzy publicznej. Zmi...

Public relations - podstawowe informacje

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Marianna Flis
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1393

PUBLIC RELATIONS wykład 1.  2.10.2012 zaliczenie: projekt ćw + egzamin test (spoko! - nie będzie definicji) 2 podejścia nauk społ: jak jest? Jak być powinno? 4 podejścia do PR: 1. socjologiczne szerokie / opisowe wszystko, co dzieje się między ludźmi w przestrzeni publ. (PR to wszystko) 2. zarząd...

Logika-opracowane zagadnienia do egzaminu

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Dorota Maria Kiebzak-Mandera
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1505

Logika-opracowane zagadnienia do egzaminu Cechy definicyjne języka język to system znaków SEMANTYCZNOŚĆ- zdolność do przekazywania znaczenia Ma strukturę dwustopniową: - określa się to jako rozczłonkowanie języka lub dwoistość strukturalna język składa się z jednostek wyższego i niższego rzędu...

Reklama - historia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 553
Wyświetleń: 1974

REKLAMA DEFINICJA RKELAMY XX w. perswazyjny przekaz zachęcający do kupowania towarów / korzystania z usług charakter nieosobisty zapośredniczony płatny zidentyfikowany nadawca. PR - perswazja, ale nie nakłania do zakupu, tylko kształtuje stosunek do marki PUBLICITY - dziennikarze chwalą jak...

Opracowanie do egzaminu - Fast Moving Consumer Goods

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1316

Pojęcia z egzaminu: FMCG ( Fast Moving Consumer Goods) - produkty szybko rotujące w punktach sprzedaży, przede wszystkim artykuły spożywcze i kosmetyki [także nazywane CPG - Consumer Packed Goods] FMCG (dlaczego w tv jest ich najwięcej) - produkty są do siebie bardzo podobne przez co zwiększona jes...