Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa

Cele i zadania PR,(sem. V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Iwona Mendryk
  • Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 49
Wyświetleń: 616

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, cele i zadania PR,(sem. V) Cele PR: Strategiczne: - kształtowanie sprzyjającego nastawienia, przychylności wobec organizacji - kształtowanie pożadanego wizerunku, opinii w otoczeniu - wzbudzanie utrzymanie, pogłębianie lub odzyskanie...

PR a reklama,(sem. V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Iwona Mendryk
  • Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 7
Wyświetleń: 791

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, PR a reklama,(sem. V) PUBLIC RELATIONS A REKLAMA Różnią się one zasadniczo: - głownym celem (związane z nim różnice dotyczą adresatów wpływu, treści działalności informacyjnej, sfer wpływu po stronie odbiorcow przez które osiągany jes...

Reklama i jej funkcje, (sem. V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Iwona Mendryk
  • Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1547

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, reklama i jej funkcje, (sem. V) Definicje reklamy Reklama stanowi masową, odpłatną i bezosobową forme prezentowania oferty sprzedaży przez określonego sponsora Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu (AMA) „Reklama to - najogólniej mó...

Reklama korporacji

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Iwona Mendryk
  • Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 14
Wyświetleń: 833

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, Reklama korporacji ,(sem. V) Reklama korporacji: Celem reklamy korporacji jest: - skupienie uwagi klienta na firmie - przyciągnięcie utalentowanych pracowników - zainteresowanie nowych inestorów i uspokojenie dotychczasowych wierzyc...

Reklamy,(sem. V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Iwona Mendryk
  • Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 14
Wyświetleń: 812

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, reklamy,(sem. V) Informowanie (reklama pionierska) REKLAMA PRODUKTU: Przedstawienie nowego produkty. Wyjaśnienie udoskonaleń produktu. Zapowiadanie wzrostu/obniżki cen. REKLAMA INSTYTUCJI: Kreowanie obrazu firmy. Dementowanie fałszy...

Sponsoring,(sem. V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Iwona Mendryk
  • Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1540

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, sponsoring,(sem. V) SPONSORING JAKO NARZĘDZIE KREOWANIA WIZERUNKU Sponsor - wnioskodawca, poręczyciel, protektor, mecenas Istota sponsoringu: Możliwość wpływu na liczne grupy odb...

Tożsamość wizualna

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Iwona Mendryk
  • Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1078

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, Tożsamość wizualna ,(sem. V) Tożsamość wizualna - tworzona przez techniki kontaktu wizualnego I - nazwa firmy i jej graficzne przedstawienie - kolory firmowe II - system

Wpływ organizacji ,(sem. V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Iwona Mendryk
  • Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 14
Wyświetleń: 770

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, wpływ organizacji ,(sem. V) Kierunek wpływu organizacji- Konsensus(stan najwyższy) zdania w środku są po środku piramidy. Relacje wewnętrzne - budowanie relacji i postaw za pomocą odpowiednio prowadzonej polityki komunikacyjnej. Cele...