To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, wpływ organizacji ,(sem. V)
Kierunek wpływu organizacji- Konsensus(stan najwyższy) zdania w środku są po środku piramidy.
Relacje wewnętrzne - budowanie relacji i postaw za pomocą odpowiednio prowadzonej polityki komunikacyjnej.
Cele:
Motywowanie zwiększenie efektywności pracy i jakości jej wykonania
Integrowanie
Nawiązanie silnych relacji emocjonalnych między podmiotem a pracownikiem
Wysoki poziom lojalności i przywiązanie do miejsca pracy
Aktywowanie
Zapewnienie takich warunków pracy , w których pracownik wzbije się na wyżyny swoich możliwości intelektualnych i kreacyjnych.
Lojalność
- przez pobudzanie poczucia wysokiej wartości pracowników (potwierdzeniem wysoki status materialny i prestiż związany z praca w organizacji)
- przez tworzenie silnego podkładu emocjonalnego, budowanie poczucia misji, realizacji ważnych, ponadczasowych celów
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)