Public relations.
Public relations to celowe działania przedsiębiorstwa zmierzające do wytworzenia w jego otoczeniu poczucia zaufania do niego i jego produktów, wytworzenia dobrej opinii oraz akceptacji społecznej jego działania, to stworzenie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy względem nabywców i pośredników. Public relations to celowe planowanie i systematyczne działanie, zmierzające do tworzenia i utrzymania wzajemnego zrozumienia między organizacją i społeczeństwem.
Podstawowe dziedziny public relations:
* Przygotowanie materiałów do artykułów i doniesień prasowych, audycji radiowych i tv.
* Zorganizowanie krótkiego pobytu promocyjnego dla dziennikarzy.
* Zorganizowanie dla przedstawicieli potencjalnych pośredników seminarium sprzedaż oferty produkcyjnej lub usługowej.
* Okresowe i systematyczne spotkanie z przedstawicielami lokalnych władz, organizacji samorządowych, regionalnych organizacji przemysłu, handlu, rzemiosła, itp., oraz instytucji i organizacji wywierających znaczny wpływ na życie lokalnej społeczności i opinii publicznej.
Do public relations obecnie wlicza się też sponsoring.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)