Reklama korporacji

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 833
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Reklama korporacji - strona 1 Reklama korporacji - strona 2

Fragment notatki:

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, Reklama korporacji
,(sem. V)
Reklama korporacji:
Celem reklamy korporacji jest:
- skupienie uwagi klienta na firmie - przyciągnięcie utalentowanych pracowników
- zainteresowanie nowych inestorów i uspokojenie dotychczasowych wierzycieli
- stworzyć wrażenie ważności firmy na rynku
- poinformowanie klientów, udziałowców, pracowników czy społeczności lokalnej o działaniach podejmowanych w celu nawiązania przyjaznych stosunków z otoczeniem firmy.
Działania współtworzące reklamę firmy:
- reklama obronna - reklama przygotowująca rynek
- reklama identyfikująca firmę Cele pośrednie reklamy firmy:
- stworzenie pożądanego obrazu przedsiębiorstwa w umysłach klientow. Według Research Corporation ludzie którym wydaje się że znają daną firmę, pięciokrotnie częściej wydają o niej pozytywną opinie aniżeli w przypadku gdy nie znają jej w ogole
- wywarcie dobrego wrażenia na zarządzających instytucjami finansowymi. Dzięki temu będzię można otrzymać w przyszłości gwarancję lub kredyt o niższym koszcie.
- motywowanie zatrudnionych
- zwrócenie uwagi opinii publicznej na istotne dla przedsiębiorstwa problemy. Dzięki temu klienci zaczynają kibicować działaniom firmy i są zainteresowani sposobem w jaki poradzono sobie z kłopotami.
Reklama korporacji:
Proces stworzenie i ulokowanie wiadomości dotyczące organizacji jako całości w jej otoczeniu niezależnie od produktów i usług. Lansuje ona nazwę, znak firmowy i osobowość całego przedsiębiorstwa - nadawcy reklamy. Termin ten często jest stosowany zamiennie z reklamą instytucji.
Reklama produktu i instytucji z punktu widzenia realizacji funkcji i celów:
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz