To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, Reklama korporacji
,(sem. V)
Reklama korporacji:
Celem reklamy korporacji jest:
- skupienie uwagi klienta na firmie - przyciągnięcie utalentowanych pracowników
- zainteresowanie nowych inestorów i uspokojenie dotychczasowych wierzycieli
- stworzyć wrażenie ważności firmy na rynku
- poinformowanie klientów, udziałowców, pracowników czy społeczności lokalnej o działaniach podejmowanych w celu nawiązania przyjaznych stosunków z otoczeniem firmy.
Działania współtworzące reklamę firmy:
- reklama obronna - reklama przygotowująca rynek
- reklama identyfikująca firmę Cele pośrednie reklamy firmy:
- stworzenie pożądanego obrazu przedsiębiorstwa w umysłach klientow. Według Research Corporation ludzie którym wydaje się że znają daną firmę, pięciokrotnie częściej wydają o niej pozytywną opinie aniżeli w przypadku gdy nie znają jej w ogole
- wywarcie dobrego wrażenia na zarządzających instytucjami finansowymi. Dzięki temu będzię można otrzymać w przyszłości gwarancję lub kredyt o niższym koszcie.
- motywowanie zatrudnionych
- zwrócenie uwagi opinii publicznej na istotne dla przedsiębiorstwa problemy. Dzięki temu klienci zaczynają kibicować działaniom firmy i są zainteresowani sposobem w jaki poradzono sobie z kłopotami.
Reklama korporacji:
Proces stworzenie i ulokowanie wiadomości dotyczące organizacji jako całości w jej otoczeniu niezależnie od produktów i usług. Lansuje ona nazwę, znak firmowy i osobowość całego przedsiębiorstwa - nadawcy reklamy. Termin ten często jest stosowany zamiennie z reklamą instytucji.
Reklama produktu i instytucji z punktu widzenia realizacji funkcji i celów:
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)