Reklamy,(sem. V)

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 840
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Reklamy,(sem. V) - strona 1 Reklamy,(sem. V) - strona 2

Fragment notatki:

Mendryk, Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, reklamy,(sem. V)
Informowanie (reklama pionierska)
REKLAMA PRODUKTU:
Przedstawienie nowego produkty. Wyjaśnienie udoskonaleń produktu. Zapowiadanie wzrostu/obniżki cen.
REKLAMA INSTYTUCJI:
Kreowanie obrazu firmy. Dementowanie fałszywych i niekorzystnych informacji o firmie. Informowanie o nowej misji organizacji.
Przekonywanie (reklama konkurencyjna)
REKLAMA PRODUKTU:
- kreowanie preferencji konsumentów w stosunku do marki
- zachęcanie uczestników obrotu towarowego do sprzedaży produktów
- przekonanie konsumentów do zmiany nastawienia i wyboru danej marki
REKLAMA INSTYTUCJI:
- kreowanie lojalności kupujących wobec firmy
- porównanie korzyści i przewagi firmy w układzie konkurencyjnym
- zachęcanie pośredników do udziału w kanale dystrybucji
Przypominanie (reklama przypominająca)
REKLAMA PRODUKTU:
- utrzymanie dominacji nazwy, marki, w danej kategorii prouktów
- przypominanie i podkreślenie historii produktu, podsumowanie i wskazywanie na skumulowane korzyści marki, które uzyskuje klient w procesie zaspokajania potrzeb
- przypominanie nabywcom istotnych treści zawartych w kampanii
REKLAMA INSTYUCJI:
- przypominanie, podkreślanie istotnych działan handlowych i świadczonych usług które przyniosły nabywcom zadowolenie
- podsumowanie dotychczasowych osiągnięc firmy w działalności charytatywnej i społecznej ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz