Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza - strona 11

note /search

Zarządzanie zasobami ludzkimi tematy prezentacji

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 287
Wyświetleń: 1421

Tematyka zajęć z prezentacjami - zarządzanie zasobami ludzkimi II ZDL Pozyskiwanie pracowników do przedsiębiorstwaCharakterystyka rekrutacjiPodstawowe dokumenty aplikacyjne (CV, LM)Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - elementy autoprezentacjiIstota, ...

Biznes plan - plan finansowy

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Podstawy organizacji i zarządzania
Pobrań: 609
Wyświetleń: 1995

5. Plan finansowy    5.1 Plan inwestycyjny    5.1.1. Koszty inwestycji    TABELA VIII    Ilość  Cena (zł)  Razem (zł)  Zakup  działki  pod  15 ar  20 000  300 000  budowę siedziby firmy  Budowa  siedziby  firmy  1  300 000  300 000  wraz z pozwoleniem  Koszt  zakupu  -  -  11210  wyposażenia biur...

Metody zarządzania - Reengineering

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1337

  Reengineering (czyt. reinżyniering ) jest koncepcją opracowaną przez dwóch amerykańskich autorów Hammera i Champy'ego. Oznacza on fundamentalne przemyślenie od nowa i radykalne przeprojektowanie procesów w firmie, prowadzące do dramatycznej (przełomowej) poprawy (...) osiąganych wyników. Ta defin...

Badania marketingowe - ankieta - Opinia publiczna

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 378
Wyświetleń: 1652

Ankieta Szanowni Państwo jesteśmy wiodącą firma która zajmuje się badaniem opinii publicznej. Celem naszego badania jest zebranie opinii na temat podejmowania decyzji o zakupie samochodu. Zwracamy się z uprzejma prośba o rzetelne wypełnienie naszej ankiety która jest w pełni anonimowa. (Proszę zazn...

Badania marketingowe ankieta - Telefon komórkowy

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 280
Wyświetleń: 2044

Ankieta Witamy serdecznie, Ta ankieta pozwoli Panu(i) na wyrażenie swojej opinii na temat operatora telefonu komórkowego, a nam posłuży jako praca badawcza do napisania pracy zaliczeniowej. Ankieta składa się z 17 pytań i jest ona całkowicie anonimowa. Pozdrawiamy i z góry dziękujemy za wypełni...

Badania marketingowe cz I

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1309

Przedmarketingowe koncepcje kierowania firmą: - produkcyjna Związana jest z rewolucją przemysłową, przedsiębiorstwo koncentruje się na masowej produkcji, minimalizacji kosztów produkcji i dystrybucji. Ustalenie przystępnych cen produktów, poszerzenie rynków zbytu. - produktowa przedsiębiorstwo k...

Badania marketingowe - raport - jakość życia w Rzeszowie

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1995

P O L I T E C H N I K A R Z E S Z O W S K A im. Ignacego Łukasiewicza Wydział Zarządzania i Marketingu BADANIA MARKETINGOWE Temat badania: Opinie studentów na temat jakości życia w Rzeszowie Boczoń Jolanta Bura Karolina Chmiel Justyna Rzeszów, 10.01.2011 Spis treści Streszczenie menadżerskie Część ...

Badania marketingowe cz1

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1043

badania marketingowe - jest to proces gromadzenia, przetwarzania, analizy i interpretacji danych oraz prezentacji uzyskanych informacji mających na celu ułatwienie podejmowania decyzji marketingowych. Badania rynku (bez części wspólnej) obejmuje międzynarodowe oraz międzyregionalne powiązania za...

Badania marketingowe cz3

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1190

SKALE Skala Osgoda W skali Osgoda cech badanego obiektu opisane są za pomocą przeciwstawnych określeń. Jest to skala graficzna. Zadaniem respondenta jest zaznaczenie odp(punktu) na skalach. Kawa X jest: tania // droga smaczna// niesmaczna słaba // mocna Skala do pomiaru postaw postawa- oc...

Badania marketingowe wykład

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Badania marketingowe
Pobrań: 84
Wyświetleń: 952

Hipotezy badawcze- to twierdzenia będące odpowiedziami na pytania zawarte w problemie badawczym, które formułujemy na podstawie wcześniejszych badań, własnych doświadczeń, na podstawie wiedzy teoretycznej. Instrumenty pomiarowe: Naturalne: Wzrok, słuch, smak, węch, dotyk Sztuczne\konwencjonal...