Badania marketingowe - najważniejsze zagadnienia - Źródło wtórne
- Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
- Badania marketingowe
? Przykładem problemu badawczego jest problem typu: jaka jest elastyczność cenowa popytu na produkt? Źródło...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
? Przykładem problemu badawczego jest problem typu: jaka jest elastyczność cenowa popytu na produkt? Źródło...
PRZESZUKIWANIE ŹRÓDEŁ WTÓRNYCH - źródła wtórne to zastane przez badacza zbiory danych będące...
IV. ŹRÓDŁA INFORMACJI MARKETINGOWEJ Źródła informacji źródła wtórne są tanie i szybkie źródła...
„METODY ZBIERANIA DANYCH” Metody zbierania danych: Wywiad Przeszukiwanie źródeł wtórnych...
. Wtórne i pierwotne źródła informacji. Metody zbierania danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych. Metody...
, studiowanie i wybór danych ze źródeł wtórnych Wzrok, smak, węch, dotyk Degustacje, oceny próbek towarowych...
jako całość Źródła wtórne: Informacje wtórne - to te, które już istnieją, zostały przez kogoś wcześniej...
żadnego postępowania badawczego; są to określone rzeczy, osoby lub zdarzenia. Źródła wtórne to dane...
* metody bezpośrednie - polegają na zbieraniu informacji ze źródeł wtórnych ( metoda ankietowa, testowa...
badania, etap 2 - realizacja badania, w którym gromadzi się informacje zarówno ze źródeł wtórnych...