Źródło wtórne - strona 2

note /search

Metody projektowania badania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1575

pomiarowym; wstępne zaprojektowanie procesu doboru próby, wybór form pomiaru źródeł wtórnych i pierwotnych...

Badania rynku-opracowanie

  • Uniwersytet Gdański
  • Analiza rynku
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1001

na analizie i ocenie danych ogólnodostępnych. Pomiar źródeł wtórnych - zbieranie poszukiwanych danych...

Badania marketingowe firmy

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 938

przedsiębiorstwa Dane mogą być zbierane z: - źródeł pierwotnych - źródeł wtórnych Źródła wtórne: - wewnętrzne...

Etapy badawcze - opracowanie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Badania marketingowe
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1106

Formy pomiarów Wybrane metody pomiarowe Źródła wtórne pomiary wtórne Zbieranie danych wew. Zbieranie...

Badania rynkowe a badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1022

- najczęściej wykorzystywane są metody ilościowe i jakościowe - dane pochodzą przeważnie ze źródeł wtórnych...

Proces badań sondażowych

  • Uniwersytet Gdański
  • Badania marketingowe
Pobrań: 308
Wyświetleń: 3570

- czyli oryginalne informacje zbierane specjalnie dla określonych celów, źródła wtórne - obejmujące...