Projektowanie badania marketingowego: Określenie celu badań Analiza sytuacji
Zdefiniowanie problemu decyzyjnego i badawczego
Dobór próby (metody doboru próby, próba minimalna i jej skład)
Wybór metody badawczej Wybór instrumentu pomiarowego i jego budowa (metody budowy instrumentu pomiarowego)
Badanie pilotażowe(szybkie badanie na niewielkiej próbce 20-30 osób, którego celem jest przetestowanie instrumentu pomiarowego)
Konsultacje z ekspertami i użytkownikami
Określenie kosztów badania
Zbieranie danych (pomiar źródeł wtórnych, pomiar źródeł pierwotnych - stąd otrzymujemy dane surowe)
Redukcja danych i wstępna prezentacja (`metody redukcji danych, stąd otrzymujemy dane czyste)
Analiza danych (metody analizy danych, wynikiem są dane przetworzone)
Prezentacja i ocena wyników badań (metody prezentacji i oceny danych, wynikiem jest informacja dla użytkownika).
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)